Vivaro:
Minimálisan ugyan, de külsejében is megújul a Vivaro. A Renault-val közösen fejlesztett Jumbo-tetős formaterv változatlan, de az átalakított első-hátsó lámpákról és az új hűtőmaszkról felismerhető a kocsi.
Kétféle tengelytávval és kétféle tetőmagassággal rendelhető a megújult Vivaro, amihez ötféle karosszériatípus társítható. Az eddigi modellprogramot kétféle platós változat egészíti ki. Újdonság az alacsony platós változat, amit 640 milliméteres rakodómagassággal készítenek.
A motorok terén is lesz változás, miután a korábbi 1.9 CDTI motorokat 2.0 literes erőforrásokkal váltják fel, amik 90 (240 Nm) és 115 lóerős (290 Nm) változatban kerülnek a kocsiba.
Ezeken kívül rendelkezésre áll a felújított 2.5 CDTI blokk is, amely 145 lóerőt illetve 320 newtonméter teljesít. Ehhez a motorhoz hatfokozatú váltó tartozik, ahogy a 2.0 literes benzines változathoz is. A 145 lóerős, 16 szelepes benzinest elsősorban a keveset autózok számára ajánlja az Opel.
Az utastérben elsősorban esztétikai módosításokat végeztek, változtak az üléshuzatok, illetve felszereltségtől függően akár krómozott kilincsek, váltókar és műszerkeretek is kerülhetnek a Vivaro-ba. Olyan extrákkal tehető kényelmessé a kocsi, mint a tolatóradar, fény- és esőérzékelő vagy a tempomat.
Movano:
Az Opel nagyobb teherautójánál műszaki megújításról beszélhetünk, hiszen küllemében nem változott a Movano. Ennél a modellnél is erősebb lett a 2.5-es dízelmotor, 100, 120 és 145 lóerős változatokban érhető el a jövőben. Hatfokozatú manuális váltó tartozik a közös nyomócsöves erőforráshoz, de a gyengébb változatokhoz robotizált váltó is kérhető.
A jövőben a 16 személyes busz kivételével valamennyi változatba kerül a polc a szélvédő fölé, illetve egy rakodórekesz a középkonzolra.