Friss haszon
Frissítések nem csak az autók külsején és utasterében történtek, hanem a gépháztető alatt is számos változatást hajtottak végre. Új, az Euro 4-es előírást teljesítő, erősebb, gazdaságosabb motorok kerültek a Renault-járműveibe és néhány biztonsági, kényelmi opcióval is bővült a választható extrák listája.

Újratervezték az első lökhárítók környékét is, a 10 százalékkal nagyobb légnyílások hatékonyabb hűtést tesznek lehetővé és itt kaptak helyet a ködlámpák is. Egy darabból készül az első fényszóró, megújult a hűtőrács. Az utastérben javított komfort, jobb minőségű anyagok valamint több és ergonómikusabb elhelyezésű tárolóhely várja a sofőröket.

A megújult Trafic 3098 mm-es és 3498 milliméteres tengelytávval vásárolható meg, szintén kétféle magassággal. Az alacsonyabb kivitel 1,96, míg a magasabb 2,50 méteres.

Az új 2.0 literes dCi motor, ami a Renault-Nissan közös munkájának gyümölcse, erősebb, gazdaságosabb lett, mint a korábbi 1,9-es erőforrás. Mindez az 1600 bar-os közös nyomócsöves, piezo-elektromos befecskendezésnek, a fix geometriájú turbónak, illetve az új generációs égéstérnek köszönhető. Kétféle változatban kaphatók ezek az erőforrások, 90, illetve 115 lovas teljesítménnyel.

Ezek mellett a 2,5 literes dCi motor is megújult, a korábbi 135-ről 145 lóerősre izmosodott és részecskeszűrővel gazdagodott. Mindegyik új motor hatfokozatú manuális, illetve robotizált váltóval is megrendelhető. A dízelmotorok mellett a 2,0 literes, 16 szelepes120 lóerős benzines erőforrással is készülnek a haszonjárművek.

Még szerényebb modellfrissítésen ment át a Master. A kézi váltós modellek itt részecskeszűrőt kaptak, a 115 lóerős motor nyomatéka 10 Nm-t nőtt, a legnagyobb teljesítményű 2.5 dCi változat 145 lóerős lett. A Master továbra is háromféle tengelytávval és magassággal kapható, lemezelt áruszállító, 6-9-16 személyes kisbusz és fülkés alváz kivitelben.