Utolsó frissítés a Vel Satison
Külsőleg ugyan nem változtatnak a nagy Renault-n, de az új motorokkal talán kelendőbb lesz. A Vel Satis-ba is bekerül a Lagunába és az Espace-ba beépített új fejlesztésű dízelmotor. A 2.0 dCi erőforrással 150 illetve 175 lóerős változatokban kapható majd a kocsi. Előbbinek 340, az erősebbnek pedig 360 newtonméter a maximális forgatónyomatéka.

A 175 lóerős blokkal 9,5 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára a jármű, a gyengébb kivitelnek 0,8 másodperccel több idő kell a mutatványhoz. Előbbi végsebessége 211 km/óra, utóbbi 200-ig bírja. Mindkét változat átlagfogyasztása 7,3 liter. Az Euro 4-es normának megfelelő motorokhoz hatfokozatú manuális váltó kapcsolódik.

Az új motorok bemutatásával egy időben a V6-os dízelt is átdolgozták a szakemberek. A 3.0 literes motor teljesítménye továbbra is 180 lóerő, de a maximális forgatónyomaték 400 newtonméterre emelkedett, ami tovább javítja a kocsi rugalmasságát. Az átfésült motorhoz új Proaktív hatfokozatú automata váltót készítettek.

Ezzel 10,4 másodperc alatt éri el állóhelyből indulva a százas tempót a Vel Satis, végsebessége pedig 212 km/óra. A kocsi átlagfogyasztását 8,7 literre ígéri a Renault. A most bemutatott motorokkal négytagúvá bővült a Renault luxusautójának dízelpalettája, hiszen továbbra is kapható még a 2,2 literes 150 lovas erőforrás is. Aki benzines motort szeretne, az a 2.0 literes Turbo-t (170 LE), vagy a 3,5 V6-ost (245LE) választhatja.