Új Porsche a láthatáron
Mint elődjének, ennek a modellnek is legizgalmasabb része a nagyméretű üvegtető, amelyet két elektromos motor hét másodperc alatt a teljesen kinyit. Hála az aránylag kis, félméteres méretnek, ezt szinte bármilyen sebesség mellett meg lehet tenni. Színezett üvege különleges, kétrétegű anyagból készült, amely kis híján két kilogrammal lett könnyebb, mint a korábbi változat.

Hogy hidegebb időben se kelljen lemondani a nyitott tetős örömökről, hátul szélterelő óvja az utasokat a huzattól. Nagy melegben pedig a félig áttetsző napellenző védi az autóban ülőket a nap sugaraitól. A tetőt és a napellenzőt mozgató gombokat a kézifékkar közelébe szerelték.
Praktikus megoldás a csomagtartószerűen felnyíló hátsó ablak is, ami mögé akár 230 liternyi poggyászt is elrejthet a boldog Porsche tulajdonos.
Az autót 3,6 literes hathengeres, 325 lovas motor mozgatja, amivel 5,3-as gyorsulásra és 280-as csúcssebességre képes. Az erősebb S változat 3,8-as lökettérfogatból 355 lóerőt hoz ki, és a gyorsulásból 4 tized másodpercet farag le.

Alapból hatfokozatú manuális váltó jár a kocsihoz, de akár a Porsche jól ismert ötfokozatú Tiptronic-jára is rá lehet bízni a motor 370, az S esetében pedig 400 lóerejét.

Összkerék-hajtása ugyanúgy működik, mint a Carrera 4-é, az első kerekek az összes nyomaték 5-40 százalékát kapják, az elektronika döntése alapján. Ennek segítségével az autó remekül irányítható száraz aszfalton, de havas, esős körülmények között is.