Ám úgy tűnik, ez sem volt elég, mert a Mercedes-Benz most még erősebbre cseréli az 5,5 literes motort. Ennek csúcsteljesítménye eléri az 500 lóerőt, míg a kompresszor áldásos hatásának köszönhetően 2700 és 4000-es fordulatszám között egyenletes 700 newtonméter a nyomaték.
Ekkora tömegnél mire elég plusz 24 lóerő? Sikerült a fejlesztőknek 0,1 másodpercet faragniuk a gyorsulási értéken, azaz 0-tól 100 km/óráig immár 5,5 másodperc is elegendő. Az új G 55 AMG végsebessége 210 km/óra, ahol az elektronika állítja meg a kocsit.
Ha valaki ennél is brutálisabb G-osztályra vágyik, annak még mindig ott a lehetősége, hogy a Brabus-tól rendeljen egyet. Vagy házon belül választhatja az ML 63 AMG-t 510 lóerővel.
Külsőleg új, titánszürkére fényezett 18 colos felnijeiről lehet azonosítani az erősebb G-osztályt, a tárcsákon 285/55 R 18-as gumikat használnak. A G55 AMG csak a hosszabb tengelytávú ötajtós kivitelben készül, amihez három új, fehér, kék és zöld színt is kitaláltak. A szériafelszereltség része a hagyományos extrák mellett az ESP, a három mechanikus differenciálzár, és a bi-xenon fényszóró is.