Idén nyárra újabb izgalmas autó született a két cég összefogásából. Ezúttal a Porsche Caymant dolgozták át, így született meg az RK Coupé. Az autó formatervét Aldo Brovarone jegyzi, aki korábban a Pininfarina tervezője volt. Az ő nevéhez fűződik például az 1965-ben a Párizsi Autószalonon bemutatott Ferrari Dino. Brovaronenek az autó átalakításához a Porsche 904 és a Ferrari Dino 246 GT adták az inspirációt.
A leglátványosabb újítás, hogy a lágyan lefutó hátsó üvegfelület helyett közvetlenül az utasok mögött, egy kis ablak zárja le a belső teret, majd sík lemezfelület fut a kocsi hátuljáig. Oldalt pedig lemezzel helyettesítették az kis ablakokat. Emellett persze számos helyen módosítottak a Porsche karosszériáján.
Újak a lökhárítók, a visszapillantó tükrök, de átalakították a fényszórókat és a hátsó lámpatesteket is. Olyan elemek teszik igazán különlegessé a kocsit, mint az üzemanyagtöltő nyílás, vagy a kipufogóvégek. Mindkettőt alumíniumból forgácsolták, majd kézzel polírozták magas fényűre.
Ahogy a spiderből, ebből is mindössze 50 darab készül majd, de az első a Studio Torino tulajdona marad, tehát a vevőkhöz csak 49 kerül. Minden egyes autó egyedi lesz, a megrendelő igényei szerint készül, ami a teljesítményt is érinti. A Ruf cég tulajdonosával, Alois Ruffal közösen választhatja ki a vevő, hogy milyen erőforrást szeretne autójába: hagyományos szívómotorost, kompresszorost, vagy turbófeltöltőset.
Az első bemutatóautót 3,8 literes kompresszoros motorral látták el, a töltőnyomás viszonylag alacsony, 0,7 bar. A Porsche 911-ből származó motort a feltöltő mellett egyedi szívósorral, benzinbefecskendezőkkel, sport katalizátorokkal látták el, illetve új motorvezérlő elektronikát készítettek. A kompresszor levegőjének ideális hőmérsékletéről vízhűtéses intercooler gondoskodik.
Szemben az eredeti 355 lóerős teljesítménnyel, a Ruf motorja 440 lóerőt tud, a maximális forgatónyomaték 501 newtonméterre emelkedett. Ezzel a motorral az RK Coupé mindössze 4,3 másodperc alatt képes elérni nulláról a 100 km/órát. Nulla és kétszáz között is csak 13 másodperc telik el. Bár az autó képes átlépni a 300 km/órás sebességet (v max: 304 km/h), a Stola szakemberei arra hívják fel honlapjukon a figyelmet, hogy nem szabad megfeledkezni a sebességkorlátozásokról.
Új futóművet kapott a Cayman, amit a Bilstein készített el, a fékeket pedig a Brembo szállította. A nagyobb teljesítmény miatt előre 350, hátulra 300 milliméteres tárcsákat szereltek, hat illetve négydugattyús féknyergekkel társítva. Egyedi feniket kap az RK Coupé, amiket már a Spyderen is láthattunk, ezeket a Toora készítette alumíniumból, csak a Studio Torino megrendelésére.
Az utasteret kevésbé markánsan alakították át. Két versenyülés és alumínium kiegészítők kerültek a kocsiba. Itt elsősorban a színeken van a hangsúly, a vevő választja ki a neki tetszőt, a kárpitosok pedig szinte az egész utasteret beborítják finom bőrrel. Jelen esetben kékes-zölddel.