Sport Range dízellel - halk és puha, mint a macska
Eddig három motorral lehetett megrendelni az autót, a szívó és kompresszoros V8-as benzinmotorok mellett a kisebb fogyasztásra vágyók hathengeres dízellel is kérhették autójukat. A választékot a jövőben egy új V8-as dízellel egészíti ki a gyár. A TDV8 néven futó modellbe 3630 köbcentis erőforrás kerül.

A legnagyobb teljesítménye 272 lóerő, míg a maximális forgatónyomatéka 640 newtonméter, már 2000-es fordulatszámtól. A vevők 40 százalékkal nagyobb forgatónyomatékot kapnak, mint a TDV6 esetében, s a TDV8 átlagos fogyasztása 11,1 liter 100 kilométerenként. Ezzel a motorral a cég legjobban fogyó modellje 9,2 másodperc alatt képes elérni nulláról 100 km/órára.

A hosszában beépített V8-as motorhoz két változó geometriájú turbófeltöltő illetve két intercooler kapcsolódik, de az 1700 baros üzemanyag-befecskendezés miatt a gázolaj is hűtőn megy keresztül. Az erőátvitelt hatfokozatú automataváltóra illetve állandó négykerék-hajtásra bízták a tervezők, amihez differeneciálzár is tartozik.

Ám nemcsak a motor teljesítményére és fogyasztására büszke a brit gyár. A TDV8 ugyanis a világ egyik legcsendesebb dízelje, ráadásul az elektronikusan vezérelt kiegyenlítő-tengelyeknek köszönhetően a vibrációból sem érezni az utastérben túl sokat.