Emellett ott lesz a már általunk is tesztelt Mazda MX-5 is, ám ezúttal a nyitható fémtetővel szerelt legújabb változatot mutatkozik be Európának.
A legnagyobb újdonság mégis a Mazda CX-7 lesz. A japán cég szabadidő-autója Amerikában már januárban beköszönt, mi pedig most ismerhetjük meg közelebbről. Apróságoktól eltekintve szinte ugyanolyan, mint a tengerentúli testvére.
Paraméterei: 2,3 literes, négyhengeres, turbófeltöltővel és töltőlevegő-hűtővel felszerelt motorral készül, s Európában alaphelyzetben nem automata, hanem hatfokozatú manuális váltó jár hozzá. Az USA-ban 244 lóerőt, illetve 350 newtonmétert tudott az autó szíve, a hírek szerint a mérnökök ezt kicsit felcsavarták, így nálunk 258 lóerőt és 380 lóerőt tud.
Ezzel a CX-7 210 km/órás végsebességre képes, és a négykerék-hajtásnak köszönhetően 7,9 másodperc alatt képes elérni nulláról a százas tempót.