Másfelől ha nyugat-Európában még használható is lenne, Magyarországon egy Porschét felspoilerezni és leültetni felér egy szervizbérlettel. Nos sebaj azért lássuk. Első lépcsőben feszesebb rugókkal és stabilizátorokkal teszik kezesebbé a kocsit. Ám a TechArt a Porsche Turbohoz kifejlesztett elektronikus vezérlésű felfüggesztést is átdolgozta, ezzel 25 milliméterrel kerül alacsonyabbra a kasztni.
A műszerfalon elhelyezett gomb megnyomásával pedig választhatunk normál illetve sport mód között. Utóbbi jó úton fantasztikus kanyarsebességet és irányíthatóságot eredményez, náluk vesekő eltávolítására alkalmazható.
Ebben alkalmas partnerek az új felnik és gumik, azok sem hagynak túl sok mozgásteret. A 20 colos könnyűfém tárcsákon elöl 245/30-as, hátul 325/25-ös abroncsokat alkalmaznak. Ezek nem csak javítják az útfogást, de látványszerepük is van, nem hiába fényezték ez esetben feketére azokat.
Mindamellett akinek látvány kell, annak ott spoilercsomag, amit egy ügyes szaki, akár otthon is felszerel, miután azokat úgy fejlesztették, hogy a gyári elemekhez passzoljanak. Jutott belőlük az első és hátsó lökhárító alá, a küszöbökre, de kiegészítették a motorháztetőn csücsülő szárnyat is. A szélcsatornában fejlesztett elemek nem csak szépek, de növelik a leszorító erőt így nagy sebességnél stabilabb az autó.
Erre ugyan egyelőre nincs szükség, de már fejlesztik, így hamarosan elkészül az átalakított motor is a Turbohoz, amivel jelentősen nagyobb sebességre lesz képes a kocsi. Addig be kell érnie a vevőknek a TechArt sportkipufogójával, ami állítólag szebben duruzsol mint az eredeti.