Nesze neked Corolla!
Vált a Toyota, lendületes autóval cseréli le a most futó Corollát. Terjengtek olyan hírek, hogy az új Civic csúnyán alávágott a Toyota terveinek, ezért csak később, egy évet késve érkezik meg az új autó. Ezt a gyáriak hevesen cáfolták, és ha jobban belegondolunk, nehezen képzelhető el, hogy a Civic sikerét látva gyökeresen át tudják alakítani a konzervatívra tervezett koncepciót.

Aranytömbben őrizték

Ma végre megmutatták, hogyan képzeli el a Toyota a folytatást. Az Aurisről nem mondanak sokat, de nagy csinnadratta közepette elővezették a reggel óta őrzött aranytömbből. Az autót látva sem borultunk egymás nyakába.

Csinos ugyan az új Corolla, bocsánat, Auris, de a Civicnél látott hiperkorszak a Toyotához nem ért. Lendületesen fiatalos, sportosan könnyed, ahogy mondani szokta a szakzsargon. Ami figyelmet érdemel, az a kellemes utastér, amennyire a kordonon és a zárt üvegen keresztül meg lehet ítélni. Felköltözött a középkonzolra a váltó, ami divatos és praktikus újítás.

Akinek nem tetszik az újfajta irányvonal, az se csüggedjen. A lépcsőshátú utódot klasszikus vonalúra tervezik, őt majd valamikor késő ősszel tekinthetjük meg. A forgalmazás kezdetét 2007 tavaszára tervezik, állítólag nálunk is.

Yaris 1,8-as motorral

Igen, beletették. 132 lóerős az új Yaris TS, ami ugyan nem a legerősebb sportos kisautó ma a piacon, de az előd mozgékonyságából kiindulva borítékolható, hogy sokaknak fog kellemes perceket szerezni a férfiasra vett figura. Mi alig várjuk, hogy vezethessük.

Hasonlókat várunk a Hiluxtól is, ami gyengécske dízelével legutóbb csalódást okozott. Végre elkészült a 3,0 literes dízelváltozat, amitől már joggal remélhetik, hogy megszorongatja a Nissan Navarát. Bár könnyű dolguk így sem lesz, mert az új 171 lóerős motorral szemben a Nissannak még mindig megvan 3 lóerős előnye, a formai tényezőkről nem is beszélve.