Frontera-pótló
Szörényi András csak halkan merte bevallani, szerinte ez az Opel Antara bizony rusnya egy dög. Arra alapozva nyilatkozott tőle szokatlanul nyersen, hogy nemrég látta testközelből a nagy testvért, a Chevrolet Captivát. Az valahogy jobban bejött. Mintha ügyesebben játszadoztak volna a lámpákkal és a farával. Az Opel drabálisan konzervatív járgány. De mintha most ez lenne a trend: a Honda CR-V és a Mazda CX-7 is pont ilyen unalmas nagytestű.
Különbség csak a marketingben
A Captiva inkább a családi autó, hosszabb és tágasabb is, akár hétüléses is lehet. Az Opel ellenben csak öt székkel jön ki a gyárból, és kisebb csomagtartóval. A motorkínálatban nincs különbség: 227 lóerős a 3,2-es V6 benzinmotor, 140 lóerős a kisebb 2,4-es. Dízelmotorból egyfajta 2,0 literes készül, 150 lóerővel. Jól sejtik, ez nem az Alfa-eredetű dízel, ami az Opel többi autójába is kerül. A Chevrolet külön dízelmotort készíttetett magának, mivel a GM-Fiat egyezség ezt így diktálja.