A Párizsi Autószalonon három világújdonságot is leleplez a Mazda. Ezek között ott lesz a felújított MX-5. A 2005-ben bemutatott kétüléses roadster alapjaiban természetesen nem változik, marad ugyanaz az élményautó.
A módosítás csak a kocsi orrát érinti, elsősorban a lökhárítón változtattak, amelyet az RX-8-aséhoz tettek hasonlóvá, de emiatt a motorháztető és az első sárvédők is mások. Egyelőre ennél többet nem tudni a roadster újdonságairól.
Nem kényeztet el minket információkkal a többi modellről sem a japán gyár, de az biztos, hogy a Mazda6 és a Mazda2 modell kínálata is dízelmotorral bővül. Előbbibe egy 2,2-es, a kisautóba pedig 1,6-os öngyulladós kerül. Valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha azt mondjuk, ezek a Fordtól származnak, így a nagyobb várhatóan 170, a kisebb 90, esetleg 110 lóerős lehet.
Ezeken túlmenően egy új tanulmányautót, a Kiyorát is kiállítják. A látványterv követi a korábbi koncepciók, mint a Kazamai vagy a Nagare légáramlásszerű formáit. Ám ezúttal egy kis autót alkottak, mégpedig azért, mert a Mazda a közeljövőben szeretne piacra lépni egy a Mazda2-nél is kisebb járművel.
A tanulmányautó a kiemelkedő aerodinamika mellett egyedi megoldásainak köszönhetően az alacsony súlyával is küzd a fogyasztás ellen, de ez mit sem ér egy jó motor nélkül. A mozgatásáról a Mazda következő generációs négyhengeres motorja gondoskodik, amelyben egyedi start&stop rendszer is szerepel majd.