Két éve a Párizsi Autószalonon mutatta be a Chevrolet Orlando tanulmányautóját. Idén októberben ugyanott leleplezik az egyterű sorozatgyártású változatát, amely egyike lesz a márka négy világújdonságának a kiállításon.  

Két dízel és benzinmotorral
Terepjárós egyterű hét személynek

Terepjárós egyterű hét személynek

Terepjárós egyterű hét személynek


Az Orlando nevet megtartó autó a hétüléses egyterűk praktikusságát és utasterük átalakíthatóságát ötvözi a szabadidő-autók masszív megjelenésével. Az autó küllemét alapvetően az erőteljes sárvédőívek és viszonylag keskeny üvegfelületek határozzák meg. Felniből a legkisebb is 16 colos, de 17 és 18 colos méretűek is kerülhetnek a kocsira.

Egyelőre ugyan csak külső képeket közölt a gyártó az Orlandóról, de annyit azért elárul, hogy az utasok három sorban kapnak helyet. Az ülések variálhatóak, így a szükségesnek megfelelő hely alakítható az utasok és a csomagok tekintetében.

Állítólag hét ülése mellett továbbra is marad hely a csomagoknak, de számos rekeszt alakítottak ki az apróbb tárgyaknak a műszerfalon, az ajtókban, a tetőben. Az egyik rekesz a műszerfalban, a hifi mögött bújik meg. Annak frontrészét felhajtva lehet ide rejteni napszemüveget vagy MP3 lejátszót, utóbbinak ideális hely, mert USB csatlakozót is találni itt.  

Az Orlando a Chevrolet Cruze alapjaira épül, így motorjai is ismerősek. Kezdetben háromféle motor kerülhet az egyterűbe: 1,8-as benzines 141 lóerővel, illetve a 2,0 literes dízelmotor 131 és 163 lóerős teljesítménnyel. A hírek szerint az alapfelszereltség része lesz többek között a légkondicionáló, a menetstabilizáló és a hat légzsák is.

A Chevrolet komoly terveket sző az Orlandóval, a megfizethető árú egyterűvel szeretnék jelentősen növelni eladásaikat Európában, új ügyfeleket csábítva a márkához.