Mi volt az előző Audi A4 gyenge pontja? Szinte minden tesztben kritika érte a hátul ülők lábterét. Nem véletlen, hogy az új generáció tengelytávolsága jelentősen nőtt. No de az előző A4 nem tűnt el, csak átalakult, SEAT Exeóvá. A hiba pedig megmaradt. Eddig.

Bi-xenon fényszórók elől
Több mint négy centivel nagyobb a hely

Több mint négy centivel nagyobb a hely

Több mint négy centivel nagyobb a hely


A Párizsi Autószalonon mutatkozik be a spanyol modell továbbfejlesztett változata. Az átalakított első és hátsó üléseknek köszönhetően a csomagtartó csökkenése nélkül 44 milliméterrel nőtt a hátsó utasok lábhelye. 4,4 centi pedig nem kevés, ez már érezhető növekedést jelent. Vajon hogy lehet, hogy az Audi ezt nem tudta megoldani?

Az új Exeo és Exeo ST modelleket egyébként új hátsó lámpájukról lehet azonosítani, amelyekben izzók helyett LED-ek világítanak. Az első lámpák esetében elérhetővé vált a bixenon technológia, míg az utastérbe 230 voltos csatlakozó került.

További újdonság, hogy 2011 elejétől folyamatosan változó áttételű Multitronic automata sebességváltó is választható a 2,0 literes dízelmotor 143 lóerős variánsához. Bízhatjuk a váltást az elektronikára, vagy sport módban a kormány mögötti fülekkel magunk is kapcsolhatunk, ilyenkor hét előre beállított áttételt szimulál a rendszer.