Ott voltunk a gyártás beindításánál, belelültünk, majd kipróbáltuk az új Suzuki Swiftet. A múlt héten megtudtuk az árait is. Mindezt úgy, hogy hivatalosan még be sem mutatták a kocsit.
A 2011-es Grand Vitara
A 2011-es Grand Vitara
Fotó megosztása:
A Suzuki stand. Tavasszal Genfben még ott volt a hibrid Swift, most nem hozták el. A háromajtós új Swiften kívül gyakorlatilag nincs újdonságuk. Se elektromos autó, se V8
A Suzuki stand. Tavasszal Genfben még ott volt a hibrid Swift, most nem hozták el. A háromajtós új Swiften kívül gyakorlatilag nincs újdonságuk. Se elektromos autó, se V8
Fotó megosztása:
A jó öreg Splash 2011-es verziója
A jó öreg Splash 2011-es verziója
Fotó megosztása:
Az új Swift, ami olyan, mint a régi, csak nagyobb a kasztnija és kisebb a motorja
Az új Swift, ami olyan, mint a régi, csak nagyobb a kasztnija és kisebb a motorja
Fotó megosztása:
A háromajtós Swift
A háromajtós Swift
Fotó megosztása:
Mosógépnek nem venném meg, de a C kategória a belsőégésű motoros kocsik között nem rossz. Majd az elektromos forradalom változtat ezen
Mosógépnek nem venném meg, de a C kategória a belsőégésű motoros kocsik között nem rossz. Majd az elektromos forradalom változtat ezen
Fotó megosztása:
Három ajtóval is olyan, mint a régi volt
Három ajtóval is olyan, mint a régi volt
Fotó megosztása:
Nem egyszerű beszállni hátra a kis nyíláson
Nem egyszerű beszállni hátra a kis nyíláson
Fotó megosztása:
A billentőkar nem húzza előre az ülést, csak a támlát dönti
A billentőkar nem húzza előre az ülést, csak a támlát dönti
Fotó megosztása:
Hasított bőr betét a kormányon
Hasított bőr betét a kormányon
Fotó megosztása:
Háromajtós far
Háromajtós far
Fotó megosztása:
A felni öltöztet
A felni öltöztet
Fotó megosztása:
Egy szép ötajtós Swift
Egy szép ötajtós Swift
Fotó megosztása:
A 2011-es 650-es Burgman, a robogók királya
A 2011-es 650-es Burgman, a robogók királya
Fotó megosztása:
Az új Swift, ami olyan, mint a régi, csak nagyobb a kasztnija és kisebb a motorja
Az új Swift, ami olyan, mint a régi, csak nagyobb a kasztnija és kisebb a motorja
A Párizsi Autószalonon leplezték le ugyanis a sorozatgyártású változatot. A modell sajtótájékoztatóját követően elkezdődött az autó kereskedelmi forgalmazása. Mától a magyar márkakereskedőknél is ott az Swift.
A 3 ajtós 1,2 benzinmotoros ESP-vel, illetve 6 légzsák + 1 térdlégzsákkal is felszerelt alapváltozat ára 3 157 000 forint. A hasonló motorizáltságú, de gazdagabb felszereltségű ötajtós változat 3 699 000 forintba kerül. Az autó 1,3-as dízelmotorral is megvásárolható.
A Suzuki egykor a Swifttel indította el globális terjeszkedését. A modellt világszerte hét üzemben gyártották, s több mint 100 országban és régióban forgalmazták. 19 országban 63 Év Atója díjat nyert el a Swift, és a Suzuki minden más modelljénél rövidebb idő alatt érte el az egymillió darabos értékesítést.
A vállalat az új modellből – amely a maximális öt csillagot kapta az Euro NCAP töréstesztjén – évi 100 ezer darab értékesítésére számít az őszi bevezetést követően.
a videó a hirdetés után indul