Renault Alpine A110, 1961-1977. Nekünk Ferjáncz Attila egykori autójaként dobogtatja meg a szívünket
Renault Alpine A110, 1961-1977. Nekünk Ferjáncz Attila egykori autójaként dobogtatja meg a szívünket
Fotó megosztása:
Össze lehet ezt a formát hasonlítani egy Clio RS-ével?
Össze lehet ezt a formát hasonlítani egy Clio RS-ével?
Fotó megosztása:
AC (Shelby) Cobra, 1962-1967
AC (Shelby) Cobra, 1962-1967
Fotó megosztása:
DeTomaso Pantera, 1971-1991, 7260 készült példány belőle
DeTomaso Pantera, 1971-1991, 7260 készült példány belőle
Fotó megosztása:
DeTomaso Pantera, 1971-1991, 7260 készült példány belőle
DeTomaso Pantera, 1971-1991, 7260 készült példány belőle
Fotó megosztása:
A Bogár, 1938-2003
A Bogár, 1938-2003
Fotó megosztása:
Seat Ibiza, idén 30 éves az első generáció
Seat Ibiza, idén 30 éves az első generáció
Fotó megosztása:
Citroen DS, 1955-1975. A mai DS-ek vannak ennyire elragadóak?
Citroen DS, 1955-1975. A mai DS-ek vannak ennyire elragadóak?
Fotó megosztása:
Citroen 2CV, 1948-1990. Az új C1 kisautó a Peugeot 108 és a Toyota Aygo testvére, egy modell, három néven
Citroen 2CV, 1948-1990. Az új C1 kisautó a Peugeot 108 és a Toyota Aygo testvére, egy modell, három néven
Fotó megosztása:
A Venturit manapság elektromos rekordautóiról ismerjük, régen műanyag kasztnis sportautóival szerzett rajongókat
A Venturit manapság elektromos rekordautóiról ismerjük, régen műanyag kasztnis sportautóival szerzett rajongókat
Fotó megosztása:
Középmotoros MVS Venturi, 1986-ból
Középmotoros MVS Venturi, 1986-ból
Fotó megosztása:
A BMW M1, Ferrari 328 korából
A BMW M1, Ferrari 328 korából
Fotó megosztása:
Az első 100 km/h feletti sebességre gyorsuló ős-autó, a La Jamais Contente (A Soha Meg Nem Nyugvó)
Az első 100 km/h feletti sebességre gyorsuló ős-autó, a La Jamais Contente (A Soha Meg Nem Nyugvó)
Fotó megosztása:
1899-ben már volt olyan autó, ami elérte a Kispolski végsebességét
1899-ben már volt olyan autó, ami elérte a Kispolski végsebességét
Fotó megosztása:
Innen a 105 is elég durva lehetett, pláne az akkori utakon
Innen a 105 is elég durva lehetett, pláne az akkori utakon
Fotó megosztása:
Az Alfa semmilyen újdonságot nem hozott Párizsba, elhozta ellenben ezt a gyönyörű Giulietta Sprintet
Az Alfa semmilyen újdonságot nem hozott Párizsba, elhozta ellenben ezt a gyönyörű Giulietta Sprintet
Fotó megosztása:
Alfa Giulietta Sprint, 1954-1965
Alfa Giulietta Sprint, 1954-1965
Fotó megosztása:
A Párizsi Szalon legöregebb autója a 117 éves Panhard-Levassor
A Párizsi Szalon legöregebb autója a 117 éves Panhard-Levassor
Fotó megosztása:
A Honda 12 hengeres F1-autót hozott büszkélkedni a '60-as évekből
A Honda 12 hengeres F1-autót hozott büszkélkedni a '60-as évekből
Fotó megosztása:
Renault Colorale (1950-1957), összkerékhajtású változat
Renault Colorale (1950-1957), összkerékhajtású változat
Fotó megosztása:
Renault AHN, második világháború előtti fejlesztés
Renault AHN, második világháború előtti fejlesztés
Fotó megosztása:
Berliet nyergesvontató. 1967-ben szűnt meg a márka (ami 1957-ben még a világ legnagyobb kamionjának gyártója volt
Berliet nyergesvontató. 1967-ben szűnt meg a márka (ami 1957-ben még a világ legnagyobb kamionjának gyártója volt
Fotó megosztása:
Párizsba szakadt Willys Jeep
Párizsba szakadt Willys Jeep
Fotó megosztása: