A gyártás beindításakor, augusztus elején közölt fotó után újabb képeket adott közre a Mazda új középkategóriás modelljük a Mazda6 kombi változatáról. Míg a szedánt a múlt héten Moszkvában leplezték le, addig a kombi világpremierjét a szeptember végi Párizsi Autószalonon tartják. Akkor ismerhetjük meg teljes részletességgel az európai változatokat. 
Kombiként is megjött az új Mazda6 1
Kombiként is megjött az új Mazda6 15


Azt azonban mostani közleményében is nyilvánvalóvá tette a japán gyártó, hogy az orosz piacra szánt benzinmotorok helyett ezúttal a dízeleké lesz a főszerep. A Mazda6 mindkét változatába – nem részletezett – 2,2 literes motor kerül, kétféle teljesítménnyel. 
Ennyiből azonban már sejthető, hogy megegyeznek a CX-5-ben alkalmazottakkal, azaz várhatóan 150 LE (380 Nm) és 175 LE (420 Nm) teljesítményű változatokkal készül a Mazda6 is. A motorokhoz hatfokozatú manuális vagy automata sebességváltó kapcsolódhat.  
Ellentétben az orosz piaccal, mifelénk egyféle, 2,0 literes benzinmotor egészíti ki a kínálatot. Az említett szabadidő-autóból ismerős motor 165 lóerős. 
Az elegáns kombi méreteiről egyelőre csak találgatni lehet, de vélhetően a szedánt követve nagyjából tíz centit nőhet a teljes hosszúság és a tengelytávolság is a elődjéhez képest. A feltételezések szerint a csomagtartó alapmérete elérheti az 540 litert. 
A modell újdonsága, hogy ez lesz első típus, amely használja a Mazda új regeneratív fékrendszerét. Az i-ELOOP lassítás közben a jármű mozgási energiájának egy részét elektromos energiává alakítja és kondenzátorban (!) tárolja. Az energiát a klíma, a hifi és számos más elektromos fogyasztó működtetésére használja.
Az új Mazda6 piaci bevezetése még év vége előtt megindul.