Technikai adatokat továbbra sem árul el új szupresportkocsijáról a McLaren, ám a P1-ről további képek jelentek meg, amelyek azért rejtenek információkat. Ezek a fotók például már felfedik az aktív aerodinamika egyes részleteit.

Így most már látható az a nagyméretű hátsó szárny, amely szükség esetén bújik elő, illetve vélhetően nagy sebességű fékezés esetén előrebukik. Az is nyilvánvaló, hogy a karosszéria számos része – ha nem az egész – karbonból készült, hiszen a lökhárítók, küszöbök, visszapillantó tükrök színtelen lakkozása látni engedi a szőtt műanyagot. Az autó minden bizonnyal az MP4-12C-hez hasonlóan karbon központi cella köré épül majd.

Újabb titkok a McLaren sportkocsiról 1
Újabb titkok a McLaren sportkocsiról 41 Továbbra is csak pletykák léteznek az autó hajtásláncáról. Az egyik szerint 5,0 literes V8-as turbómotor kerül a P1-be. Ennek várható teljesítménye meghaladja a 800 lóerőt, a maximális nyomaték 800 Nm lehet. A motorhoz hétfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó kapcsolódhat. Más információk szerint az MP4-12C 3,8 literes duplaturbós motorját egészítik ki az F1-ből ismert KERS-szel, a villanymotorral megtámogatva szintén hozhatja az említett teljesítményt.

Feltételezések szerint 2,8 másodperc alatt gyorsulhat 0-60 mérföld/órára (96 km/óra) a P1.  A végsebessége 340-350 km/óra lehet. A McLaren célja nem az, hogy abszolút értelemben a leggyorsabb autót építse meg, de mindenképpen a leggyorsabbat a versenypályás köridők tekintetében. A világ legjobb utcai és versenypályás sportautóját akarják.
Újabb titkok a McLaren sportkocsiról 42
A McLaren F1 utódjának szánt új szupersportkocsi csütörtökön mutatkozik be a Párizsi Autószalonon, a gyártás és az értékesítés ezt követően 12 hónapon belül megindul.