V40-es Volvók uralják a svéd standot a Párizsi Autószalonon. Itt debütált a Cross Country és az R-Design kivitel
V40-es Volvók uralják a svéd standot a Párizsi Autószalonon. Itt debütált a Cross Country és az R-Design kivitel
Fotó megosztása:
Sokat írtunk már a gyalogosokat védő külső légzsákról, a V40 világújdonsága a párizsi standon is látható
Sokat írtunk már a gyalogosokat védő külső légzsákról, a V40 világújdonsága a párizsi standon is látható
Fotó megosztása:
Kifliként fúvódik fel ott, ahol a gyalogosra a legveszélyesebb volna az ütés. 50 felett nem működik, ilyenkor már átdobja az autó az elgázolt embert, nem a motorháztetőre és a szélvédőnek löki
Kifliként fúvódik fel ott, ahol a gyalogosra a legveszélyesebb volna az ütés. 50 felett nem működik, ilyenkor már átdobja az autó az elgázolt embert, nem a motorháztetőre és a szélvédőnek löki
Fotó megosztása:
Dízelmotorral nincs négykerék-hajtás, csak a 254 lóerős benzinessel
Dízelmotorral nincs négykerék-hajtás, csak a 254 lóerős benzinessel
Fotó megosztása:
Papíron 3,8 litert fogyaszt a legtakarékosabb verzió az 1,6-os dízellel
Papíron 3,8 litert fogyaszt a legtakarékosabb verzió az 1,6-os dízellel
Fotó megosztása:
Főleg nőkből áll majd a vevőköre
Főleg nőkből áll majd a vevőköre
Fotó megosztása:
Marconábbra vették
Marconábbra vették
Fotó megosztása:
Tavasszal jelenik meg hazánkban a V40 Cross Country
Tavasszal jelenik meg hazánkban a V40 Cross Country
Fotó megosztása:
Alapértelmezésben a dinamikára hangolt felfüggesztést kapják az R-Design modellek, de van plusz egy centit ültető sportfutómű is
Alapértelmezésben a dinamikára hangolt felfüggesztést kapják az R-Design modellek, de van plusz egy centit ültető sportfutómű is
Fotó megosztása:
6,1 s alatt gyorsul százra a konnektorról tölthető V60 hibrid
6,1 s alatt gyorsul százra a konnektorról tölthető V60 hibrid
Fotó megosztása:
Öthengeres dízelmotorja 215, villamos gépe 70 lóerős, a nyomatékuk 440 illetve 200 Nm
Öthengeres dízelmotorja 215, villamos gépe 70 lóerős, a nyomatékuk 440 illetve 200 Nm
Fotó megosztása:
50 km a tisztán elektromos hatótávja
50 km a tisztán elektromos hatótávja
Fotó megosztása:
Sorozatgyártású dízel hibrid személyautóban a Peugeot 3008, konnektorról tölthető dízel hibridben a Volvo volt az első
Sorozatgyártású dízel hibrid személyautóban a Peugeot 3008, konnektorról tölthető dízel hibridben a Volvo volt az első
Fotó megosztása:
50 km a tisztán elektromos hatótávja
50 km a tisztán elektromos hatótávja
Fotó megosztása:
Nem sima hibrid
Nem sima hibrid
Fotó megosztása:
Sokat írtunk már a gyalogosokat védő külső légzsákról, a V40 világújdonsága a párizsi standon is látható
Sokat írtunk már a gyalogosokat védő külső légzsákról, a V40 világújdonsága a párizsi standon is látható
Idén a Volvo a V40-re koncentrál: a párizsi standon két új modellt is kiállított az ötajtós kompakt autóból. Az R-design a sportos változat, külsejét vagány légterelők és 17 vagy 18 collos felnik dobják fel, műszerfala is más. A türkiz zöld, barna és piros színnel dolgozó összes többi verziótól eltérően az R-Design műszerfala mindig kéken világít, függetlenül az Eco, Elegance vagy Performance beállítástól.
3,6 liter vagy 254 lóerő
Az újdonság a V40 teljes motorkínálatával kapható, így a 115 lóerős, 3,6 litert fogyasztó dízellel is. A paletta másik végéről megvehető hozzá a 2,5 literes turbós benzines, 254 lóerővel.
Alapértelmezésben a dinamikára hangolt felfüggesztést kapják az R-Design modellek, de van plusz egy centit ültető sportfutómű is
Tavasszal jelenik meg hazánkban a V40 Cross Country
Tavasszal jelenik meg hazánkban a V40 Cross Country
Ugyanez az öthengeres turbómotor elérhető a V40 Cross Countryhoz is, de a marconábbra vett, rézszínben nagyon jól mutató autó a kisebb teljesítményű motorokkal lesz kapósabb. A benzinesek közül az 1,6 GTDi 180 lóerős, túltöltéssel 240-ről 270 Nm-re ugró nyomatékkal és 5,5 l/100 km szabványos átlagfogyasztással.
Dízelmotorral nincs négykerék-hajtás
Dízelmotorból háromféle lesz. A D2 az ezerhatos, Peugeot-eredetű motor 270+15 Nm nyomatékkal és 3,8 literes átlagfogyasztással, ami 99 g/kilométer szén-dioxid-emissziót jelent. A kétliteres, öthengeres D3 maradt 150, a D4 177 lóerős.
Az autó hasmagassága négy centivel haladja meg a normál V40-ét, de a terepes felkészítés jórészt ki is merül ennyiben, mert négykerék-hajtás csak a legerősebb benzineshez rendelhető. A T5-ben lejtmenet-szabályozás is lesz. Hazánkban valamikor 2013 tavaszán jelenik meg az autó.
6,1 s alatt gyorsul százra a konnektorról tölthető V60 hibrid
Vitrinbe zárva itt van a V60 konnektorról tölthető hibridváltozata is, amelyről büszkén hirdetik a feliratok, hogy a teljes jövő évi kontingens elkelt, de legyen ön az első, aki a 2014-es gyártásból rendel.
Ez nagyon jól hangzik, de a 2013-as évre összesen ezer V60 Plug-in Hybridről volt szó, 2014-re viszont már 5000 darab a terv. Az összkerékhajtású dízel hibrid gyári adatok szerint 1,8 litert fogyaszt százon, részletek ebben a cikkben.