Noha a világ más piacain már régóta jelen van, Európába még csak most érkezik meg az új Jazz – sőt, még most sem, hiszen az október elején színre lépő autót csupán prototípusként emlegeti a gyár. 

A formai és szerkezeti koncepció változatlan: az ék alakú karosszériában a két tengely között, középen helyezkedik el az üzemanyagtartály, a hátsó üléssor le- és felhajtható. Ugyanakkor 30 mm-rel nőtt a tengelytáv (2495-ről 2525 mm-re), így az eleve nem szűk autóban mostantól még több lesz a férőhely. A komfortot új fejlesztésű futómű hivatott tovább fokozni. 
A karosszéria is hosszabb 15 mm-rel; még így sem éri el azonban a négy métert (3915 mm) a Civic és a közelmúltban beharangozott HR-V padlólemezét hasznosító kisautó. 
Ez már az európai Honda Jazz! 1
Ez már az európai Honda Jazz! 7
Az eddigi bevált, kétmotoros választék átadja a helyét egyetlen erőforrásnak, legalábbis egyelőre. Az 1,3 literes ökomotor i-VTEC változó szelepvezérlést kap, mögé a korábbi ötfokozatú helyett hatos kézi váltót, vagy CVT fokozatmentes automatát akasztanak. 
A harmadik generációs Jazz előfutára október első hetében, a Párizsi Autószalonon lép színre, forgalmazása 2015 derekán veszi kezdetét.