A flottavásárlók nagy örömére másfél literes dízel- és benzinmotorokkal bővíti kínálatát a Ford ötszemélyes C-Max, illetve hétszemélyes Grand C-Max egyterűje. Az eddigi 1,6 literes dízelt (95, 115 LE) felváltó 1.5 TDCi 120 lóerős lesz, míg az 1.5 EcoBoost benzines 150 és 180 lóerős kiadásban kérhető, akárcsak az eddig használt 1,6-os. Ezek mellett megmarad a választékban a kétliteres dízel, 140 és 163 lóerős teljesítményszinten, valamint az egyliteres turbós benzinmotor, 100 vagy 125 lóerővel.
A gazdaságosabb motorokhoz tetszetősebb, harmonikusabb formavilág társul: a Focusról származó, az S-Maxon is bevezetendő, új száj és a modernebb, akár LED-es fényszórók ellenpontjaként letisztult far áll, kisebb hátsó lámpákkal és átrajzolt lökhárítóval. Mindehhez új felnik és friss színárnyalatok is járnak.
A beltérben elsősorban a felszereltség változik számottevően. A nyolccolos monitorral szerelt Sync 2 multimédiás rendszer mellett áttekinthetőbb kezelőfelület, jobb minőségű anyagok, valamint fűthető kormánykerék teszi otthonosabbá a környezetet.
A zajterhelés is javul; egyrészt hatásosabbak a gumiszigetelések, másrészt vastagabb az oldalüveg. A tűzfalra is hangszigetelő anyagot szereltek fel, a dízeleknél további megoldások csillapítják a zajok átterjedését.
Emellett feljavították a kormányművet és a felfüggesztést, bevezetik a programozható korlátozásokat (csúcssebesség, audiohangerő, stb.) hordozó, második kulcsot, jön a bixenon kanyarfényszóró és egy sor vezetőtámogató megoldás, a parkolórobottól az ütközést automatikusan elkerülő fékrendszerig.
A C-Max hivatalos premierje október elején lesz.