Hosszasan lehetne elmélkedni arról, hogy mi értelme van a túlmotorizált törpeautóknak, de felesleges: amíg az emberek megveszik őket, nem kell bonyolult okfejtésekbre belemenni, örülni kell és gyártani őket.
Így lehetett ezzel az Opel is, amely ha OPC programját nem is terjesztette ki legkisebb modelljére, az Adamra, alaposan felpaprikázta a 3,7 méteres jószágot.
A lényeget értelemszerűen lábai, akarom mondani első kerekei között hordja az autó: az 1,4 literes turbómotor 150 lóerős kiadása több mint elegendő kraftot biztosít az egy tonnánál alig nehezebb járgány mozgatásához. 220 Nm nyomatékát mozgósítva álló helyzetből 8,5 másodperc alatt éri el a 100 km/órás tempót, a száguldásnak a gyár szerint „bőven 200 km/óra felett” van vége.
Ilyen dinamikánál már nem árt, ha meg is tud állni az ember, ezért az Opel sportrészlege, az OPC fejlesztett féket az autóra. A sportos hangolású futómű 17 vagy akár 18 colos felnikben végződik, így attól aligha kell félni, hogy a pihe-puha rugózástól elalszunk a volán mögött.
A dögös megjelenésről egyedi tetőgrafika, valamint további választható kiegészítők gondoskodnak.
A modell novembertől rendelhető, az első példányok jövőre érkeznek meg a kereskedésekbe.