Az égvilágon semmi információt nem közölt két hét múlva bemutatandó tanulmányautójáról a Citroën. Minek is tette volna: a C1 Urban Ride magáért beszél. 
Az alapok adottak: a Citroën C1 nem egészen 3,5 méter hosszú, 1,6 méter széles apróság, alaphelyzetben 197 literes csomagtartóval, négyszemélyes utastérrel, 2,34 méteres tengelytávval. A rövid orrban kétféle háromhengeres motor berreghet, az e-VTi 68 Airdream 68, az 1.2 VTi PureTech blokk 82 lóerős, fogyasztásuk négy liter körüli. 
Ezt a műszaki bázist toldaná meg műanyag panelekkel, fémhatású alvázburkolattal, és a korábbi, hasonló Citroën modellekből kiindulva talán megemelt futóművel a gyár. 
Iszonyú helyes tereptörpe a Citroëntől 1
Iszonyú helyes tereptörpe a Citroëntől 11
A vászontető szintén nem újdonság a C1-es világában, az viszont igen, hogy ezt a C-oszloppal együtt ezüst színűre festették, míg a szélvédő kerete megmaradt feketének, ami a sötétített ablaküvegekkel párosítva valószínűtlenül hetyke, már-már férfias megjelenést kölcsönöz az apróságnak. 
A beltérről ezúttal nem készültek fényképek, de ha megvalósul, az Urban Ride alighanem csúcskivitelben kényezteti majd a járdán parkolást sportnak tekintő vásárlókat: MirrorLink rendszerrel felszerelt, 7 colos érintőképernyő, kulcs nélküli ajtónyitás és motorindítás, tolatókamera és automata klíma várható a ponyvás parányban. 
Ehhez persze az kellene, hogy valaha elkezdjék gyártani – erről legkorábban október elején, a Párizsi Autószalon alkalmával tudunk információt mondani.
Iszonyú helyes tereptörpe a Citroëntől 12