Az idén a Vezess.hu és az AutóMagazin közös szerkesztőségéből négyen vagyunk kint a kétévente, mindig ősszel megrendezett Párizsi Autószalonon. Gajdán Miki és Szörényi Andris urasan, egy-egy autóimportőr meghívására érkezett, jómagam pedig Kovács Mikivel EasyJettel jöttem és nagyszerű, kétcsillagos garniszállóban alszunk, három éjszakára 85 ezerért, mint a helyszínen kiderült, ezen az egy darab ágyon:
Így jár, aki mindössze két hónappal a megnyitó előtt foglal szállást Párizsban. Még lakótársunk is akadt a picike szobában, sajnos ő már nem él:Persze ettől még Párizs nem rossz hely. Már a reptéren elkezdtük szeretni, amikor a vezető nélküli kisvonattal át kellett mennünk a Charles de Gaulle reptér 2-es termináljáról az 1-esre:
És arra mit lép a LisztFerihegyi ötperces utaskidobó parkoláshoz és az érkezési oldalon egymást felfaló taxishiénákhoz szokott magyar polgár, hogy a CDG reptér parkolóautomatáján megnézheti egy képernyőn, hogy melyik úton van épp dugó és melyiken nincs?
A Volkswagen-csoport újságíró-fuvarozó szolgálata egy Superbbel szállított át minket természetesen a fenti térképen legrikítóbb pirossal jelölt útszakaszokon, az este hétkor totál bedugult Peripherique-en, a hírhedt párizsi körgyűrűn a szalon előestéjén tartott, hagyományosan nagyszabású erődemonstrációra. Bár késtünk vagy egy órát, a végén azért sikerült beülnünk egy új Bentley-be és ráülnünk egy új Ducatira. Jelentésünk az új VW, Škoda, SEAT, Bugatti, Lamborghini, Ducati, Bentley és Audi modellekről itt olvasható.
És, ha éjjel nem falnak fel minket a csótányok, reggel belevetjük magunkat az európai autós élet sűrejébe! A Párizsi Szalonról írott cikkeinket ebben a rovatban gyűjtjük.