Az új Mondeo annyira új, hogy már vezettem is, több mint egy éve. A Ford az elektromos Focus mellé hozott egy hibrid Mondeót, amit Fusion néven már akkor kapni lehetett Amerikában. A Párizsi Autószalonon az európai specifikációjú Mondeók felé közeledve izgalmunk fő tárgya az volt, hogy a Fusion rémesen amerikás, az európai ízlés számára nagyon egyszerű belterét vajon lecserélik-e valami hangulatosabbra. Nos, nem cserélték, hanem Vignale néven külön változatként kínálják az igényesebben berendezett verziót – de csak majd jövő januártól. A Vignale szedánba és kombiba be sem ülhettünk Párizsban, csak kívülről csodálhattuk a buborékfólia-szerű bőr üléskárpitot:
a videó a hirdetés után indul
A Mondeóról az összes műszaki adat, sőt, a komplett árlista is a rendelkezésünkre áll már augusztus eleje óta, Szörényi Andris kolléga
cikkében minden megtalálható. Néhány friss, párizsi fotó a kocsiról:
Az új Mondeo, ami annyira új, hogy Amerikában két éve árulják
Az új Mondeo, ami annyira új, hogy Amerikában két éve árulják
Fotó megosztása:
A 191 lóerős hibrid tisztán elektromos üzemben 136 km/h végsebességet képes elérni
A 191 lóerős hibrid tisztán elektromos üzemben 136 km/h végsebességet képes elérni
Fotó megosztása:
Hátulról-félhátulról szinte pont ugyanolyan, mint a kifutó modell, csak szemből üt nagyot a 2014-es modell
Hátulról-félhátulról szinte pont ugyanolyan, mint a kifutó modell, csak szemből üt nagyot a 2014-es modell
Fotó megosztása:
A Vignale luxusváltozatot szigorúan őrzik a szalonon, majd jövő januártól ülhetünk bele az európai szalonokban
A Vignale luxusváltozatot szigorúan őrzik a szalonon, majd jövő januártól ülhetünk bele az európai szalonokban
Fotó megosztása:
Sajnos amerikásan egyszerű maradt a belső dizájn
Sajnos amerikásan egyszerű maradt a belső dizájn
Fotó megosztása:
Még a gazdagon felszerelt demóautók is szegényesnek hatnak belülről
Még a gazdagon felszerelt demóautók is szegényesnek hatnak belülről
Fotó megosztása:
A 191 lóerős hibrid tisztán elektromos üzemben 136 km/h végsebességet képes elérni
Hátulról-félhátulról szinte pont ugyanolyan, mint a kifutó modell, csak szemből üt nagyot a 2014-es modell
A Vignale luxusváltozatot szigorúan őrzik a szalonon, majd jövő januártól ülhetünk bele az európai szalonokban
Sajnos amerikásan egyszerű maradt a belső dizájn
Még a gazdagon felszerelt demóautók is szegényesnek hatnak belülről
A Párizsi Szalonról írott cikkeinket ebben a rovatban gyűjtjük.