Az alapkivitel-közeli tipikus cégautó, egy flotta-Passat nyilván nem lesz olyan elképesztően finom, puha és igényes, mint a Párizsi Autószalonon kiállított példányok. De aki akarja, olyan fabetétes, bőrüléses, gyerekpofi-támaszos Passatot konfigurálhat majd magának, amelyből nézve teljesen értelmetlennek tűnik majd egy Audi A4-es vagy akár A6-os presztízs-felára. Egy ilyet vetettünk alá tomportesztnek Párizsban:
a videó a hirdetés után indul
Az immár 650 literes csomagtartó, a TFT-monitorral helyettesített műszeregység és a motorválaszték részleteiben ebben a cikkben érdemes elmerülni, melyben Földes Attila kollégánk számolt be az első statikus bemutatóról, még júliusban. Mi Párizsban a GTE konnektoros hibridváltozat mellett már csak ennyi újat láttunk a Passattal kapcsolatban:
A nyolcadik generációs VW Passat tökéletesen illeszkedik az aktuális VW-termékvonalba, tovább erősíti a VW-embléma paradox presztízsértékét
A nyolcadik generációs VW Passat tökéletesen illeszkedik az aktuális VW-termékvonalba, tovább erősíti a VW-embléma paradox presztízsértékét
Fotó megosztása:
Sallangmentes, hideg, éles formák, még a világításban is
Sallangmentes, hideg, éles formák, még a világításban is
Fotó megosztása:
Picivel 4,8 méternél rövidebb, de fejtérben, lábtérben, csomagtérben két méterig oké a kombi
Picivel 4,8 méternél rövidebb, de fejtérben, lábtérben, csomagtérben két méterig oké a kombi
Fotó megosztása:
650 literes a csomagtér, 1780-ig bővíthető
650 literes a csomagtér, 1780-ig bővíthető
Fotó megosztása:
Egy R-Line kivitelű, sportosabb példány
Egy R-Line kivitelű, sportosabb példány
Fotó megosztása:
Ő is beült az új Passatba
Ő is beült az új Passatba
Fotó megosztása:
Ő is beült az új Passatba
A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit
ebben a rovatban gyűjtjük.