2010 óta gyakorlatilag minden megváltozott az autóiparban, ám az akkor bemutatott Renault DeZir tanulmány nem veszítette el teljesen az aktualitását, nem utolsó sorban azért, mert az elektromos hajtás racionalitását a kedvező aerodinamika és a kis tömeg jelentőségével párhuzamosan hangsúlyozó koncepcióautó formai szempontból meghatározta a márka következő néhány évét.
Hogy a szeptember 29-én színpadra lépő Trezor tanulmány milyen lesz, egyelőre sejtelmünk sincs. A közzétett fényképről semmi sem derül ki, akár kétszemélyes, középmotoros járműről is lehet szó – a Renault megfogalmazásában „szokatlan arányokkal bíró karosszériáról” beszélünk.
Az sejthető, hogy villanymotoros lesz a Trezor, ám még ez sem biztos, hiszen a Renault pármondatos előzetesében csak a Trezor új generációs formavilágát méltatja, a hajtásláncról egyetlen szó sem esik.
A Trezor név egyébként nem a jármű páncélautószerű biztonságára utal, hanem (megint a közleményből idézünk) „arra a nagy értékű, soklapú tárgyra”, amely egy széf mélyén meglapulhat.