Később nyilván részletes információkkal is szolgál majd villanymotoros kompakt ferdehátújáról, az I.D. tanulmányról a Volkswagen, de addig is lássuk, mivel és hogyan akarja forradalmasítani a közlekedést a wolfsburgi villanyautó.

Autonóm közlekedésre is képes lesz az autó. A 2020-as piaci bevezetéskor még nem, ám 2025-től a sofőr beavatkozása nélkül fogja tudni hurcibálni utasait. Ilyenkor a kormánykerék behúzódik a műszerfalba.

Autonóm közlekedésre is képes lesz az autó. A 2020-as piaci bevezetéskor még nem, ám 2025-től a sofőr beavatkozása nélkül fogja tudni hurcibálni utasait. Ilyenkor a kormánykerék behúzódik a műszerfalba.

2025-re egymillió darab elektromos autót kíván értékesíteni a Volkswagen; ehhez az áttöréshez új koncepcióra van szükség: ezt hivatott felvezetni az I.D.

2025-re egymillió darab elektromos autót kíván értékesíteni a Volkswagen; ehhez az áttöréshez új koncepcióra van szükség: ezt hivatott felvezetni az I.D.

Az akadálymentes padló és a hagyományos motortér hiánya miatt az I.D. különösen tágas lesz belül; ezt az Open Space (nyitott tér) koncepciót még nem részletezte a gyár, de el tudjuk képzelni. Az Audi és a Volvo után szintén el tudjuk képzelni, hogyan tud csomagszállítmányokat fogadni az autó gazdája távollétében.

Az akadálymentes padló és a hagyományos motortér hiánya miatt az I.D. különösen tágas lesz belül; ezt az Open Space (nyitott tér) koncepciót még nem részletezte a gyár, de el tudjuk képzelni. Az Audi és a Volvo után szintén el tudjuk képzelni, hogyan tud csomagszállítmányokat fogadni az autó gazdája távollétében.

Az autó hajtásáról egy fickós, 125 kW (170 LE) teljesítményű villanymotor gondoskodik; a teljes hatótávolság 400-600 km egyetlen feltöltéssel. Ez nagyméretű akkumulátort feltételez, amit a kifejezetten erre a célra kifejlesztett MEB (moduláris elektromos) padlólemez tesz lehetővé – egyelőre nem írják, de az akkuk minden bizonnyal a padlóban lapulnak meg.

Az autó hajtásáról egy fickós, 125 kW (170 LE) teljesítményű villanymotor gondoskodik; a teljes hatótávolság 400-600 km egyetlen feltöltéssel. Ez nagyméretű akkumulátort feltételez, amit a kifejezetten erre a célra kifejlesztett MEB (moduláris elektromos) padlólemez tesz lehetővé – egyelőre nem írják, de az akkuk minden bizonnyal a padlóban lapulnak meg.

Az I.D. 2020-ra, a Golffal párhuzamosan kerül piacra. Vélhetően ez a Golf-e végét is jelenti majd, hiszen az I.D. azonos méretben, de sokkal ügyesebben kínálja az elektromos hajtást, ráadásul emissziómentes létét messziről felismerhetően hirdeti majd egyedi formavilágával.

Az I.D. 2020-ra, a Golffal párhuzamosan kerül piacra. Vélhetően ez a Golf-e végét is jelenti majd, hiszen az I.D. azonos méretben, de sokkal ügyesebben kínálja az elektromos hajtást, ráadásul emissziómentes létét messziről felismerhetően hirdeti majd egyedi formavilágával.