400 lóerős, 480 Nm nyomatékú, öthengeres turbómotor, összkerékhajtás és egy (képzeletbeli) Made in Hungary címke: egyetlen mondatban ennyivel lehetne összefoglalni az Audi RS3 Limousine lényegét. Nézzünk hozzá még párat!
Az öthengeres blokk 26 kilóval könnyebb, ám 33 lóerővel erősebb közvetlen elődjénél, a maximális nyomatékot 1700 és 5850/perc között adja le. Különlegessége a kettős (közvetlen és szívótorki) befecskendezés.
Az öthengeres blokk 26 kilóval könnyebb, ám 33 lóerővel erősebb közvetlen elődjénél, a maximális nyomatékot 1700 és 5850/perc között adja le. Különlegessége a kettős (közvetlen és szívótorki) befecskendezés.
Fotó megosztása:
Az integrált fejtámlás, steppelt bőrkárpitozású RS sportülésekért plusz pénzt kell letenni az asztalra. A lapos aljú sportkormány alapáras.
Külön pénzt kérnek a 12,3 colos virtuális műszeregységért.
Ha nem ad elég hangélményt a szabályozható kipufogó, rendelhető Bang & Olufsen hifi 705 wattal, 14 hangszóróval.
Álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó. Végsebessége külön kérésre 280 km/óra.
Az összkerékhajtás mellett kerekenként ható ESP segíti a stabil kanyarvételt. A menetstabilizáló teljesen kiiktatható.
25 mm-rel leültetett futóművet kapott az RS3, a kormánymű progresszív. Felárért állítható lengéscsillapítás is kapható.
Ha kevés a 37 centis átmérőjű, nyolc dugattyúval fogott első fék, karbon-kerámia egység is kérhető az első tengelyre. Hátul 310 mm-es a tárcsa.
Alapkivitel a 19 colos kerék, 235/35 abroncsokkal. A nyomtáv elöl 20, hátul 14 mm-rel nőtt meg.
Új funkció a részleges autonóm vezetésre képes dugósegéd (65 km/óra alatt), az autonóm vészfékezésre képes baleset-elkerülő rendszer, valamint a keresztirányú forgalomfigyelő.