400 lóerős, 480 Nm nyomatékú, öthengeres turbómotor, összkerékhajtás és egy (képzeletbeli) Made in Hungary címke: egyetlen mondatban ennyivel lehetne összefoglalni az Audi RS3 Limousine lényegét. Nézzünk hozzá még párat!

12 fotó
Audi RS3 Limousine

Az integrált fejtámlás, steppelt bőrkárpitozású RS sportülésekért plusz pénzt kell letenni az asztalra. A lapos aljú sportkormány alapáras.

Audi RS3 Limousine

Külön pénzt kérnek a 12,3 colos virtuális műszeregységért.

Audi RS3 Limousine

Ha nem ad elég hangélményt a szabályozható kipufogó, rendelhető Bang & Olufsen hifi 705 wattal, 14 hangszóróval.

Audi RS3 Limousine

Álló helyzetből 4,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára az autó. Végsebessége külön kérésre 280 km/óra.

Audi RS3 Limousine

Az összkerékhajtás mellett kerekenként ható ESP segíti a stabil kanyarvételt. A menetstabilizáló teljesen kiiktatható.

Audi RS3 Limousine

25 mm-rel leültetett futóművet kapott az RS3, a kormánymű progresszív. Felárért állítható lengéscsillapítás is kapható.

Audi RS3 Limousine

Ha kevés a 37 centis átmérőjű, nyolc dugattyúval fogott első fék, karbon-kerámia egység is kérhető az első tengelyre. Hátul 310 mm-es a tárcsa.

Audi RS3 Limousine

Alapkivitel a 19 colos kerék, 235/35 abroncsokkal. A nyomtáv elöl 20, hátul 14 mm-rel nőtt meg.

Audi RS3 Limousine

Új funkció a részleges autonóm vezetésre képes dugósegéd (65 km/óra alatt), az autonóm vészfékezésre képes baleset-elkerülő rendszer, valamint a keresztirányú forgalomfigyelő.