B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Fehér Patrik
Magyar nyelvű előzetest kapott az F1-film
Fehér Patrik
F1: Demoralizáló a McLaren fölénye az időmérő előtt
Vezess
Még több autó fogy a világ legnagyobb autópiacán
Horváth Zsolt
Szomorú adat a világ egyik legnagyobb autógyártójától
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
595.0 Ft
D:
605.0 Ft
Párizs legotthonosabb szeglete, ahová el kell jutni
1
/
30
Energetizálja az utasokat az üléskárpit színe a tervezők szerint
1
/
30
Energetizálja az utasokat az üléskárpit színe a tervezők szerint
2
/
30
Ennek a C3-nak tetszett a legjobban a belső tere
3
/
30
Mókás a szürke csíkos kárpit
4
/
30
A funkciók zöme a nagy érintőképernyőről kezelhető
5
/
30
Jól áttekinthető a műszerfal
6
/
30
A C4 Cactus öröksége az ajtóbehúzó
7
/
30
Élőben kellemes minőségérzetet nyújt az új C3-as
8
/
30
Fotelszerűek az ülések, az oldaltartás a cseppet sem sportosra vett kisautóban nem túl fontos
9
/
30
975 kilós az alap C3, a készülő C3 WRC minimumsúlya 1175 kg, 1,6-os turbómotorja 380 lóerős. A 2017-es WRC-szabályzat a széles autókkal nagyon belevaló raliautókat szül
10
/
30
Novemberben futnak be hazánkba az első új C3-asok
11
/
30
Minden benzines háromhengeres, a két dízel a négyhengeres 1,6 HDi 75, illetve 100 lóerővel
12
/
30
13
/
30
Barátságos a Citroën standja, akár egy nagyvilági otthon
14
/
30
Sokan megpihentek és csevegésbe merültek a standon
15
/
30
Hibridhajtású nagyautó előtt pózol a hölgy. Talán 2019-2020-ra megvalósul a C5 utódaként
16
/
30
275/35 ZR22-esek a Michelin abroncsok
17
/
30
Egymással szembe nyílnak az oldalajtók
18
/
30
Konkáv a hátsó szélvédő, mint a névadó CX-en
19
/
30
Laurens van den Acker a Renault holland formatervezési vezetője. Színes tornacsukájában épp a CXperience tanulmányt dicséri a francia zsurnalisztáknak
20
/
30
Most épp ebben láttuk a Renault fődesignerét
21
/
30
4,8 méteres a koncepcióautó
22
/
30
Van miért ellátogatni a francia márkák standjára
23
/
30
Ezen a nyíláson süvít ki a kerékjáratokban torlódó levegő
24
/
30
25
/
30
Az ifjabb generációt is megfogta a koncepcióautó. Talán a Dörmögő Dömötör tudósítója a fiatalember
26
/
30
27
/
30
80 kW, tehát 109 lóerő a villamos gép teljesítménye, a konnektorról tölthető hibrid füstmentesen 60 kilométert tehet meg
28
/
30
Még a falra is jutott egy C3
29
/
30
30
/
30
Citroen C3 2017 Párizs
Eredetileg nem pihenni jöttünk a Citroën standjára, de az otthonos enteriőrben lehuppantunk a kanapékra és csak csodálkoztunk.