A 2017-es szabálymódosítások miatt több gyártó is a Párizsi Autószalonon mutatta be következő WRC-versenyautóját. A változtatások miatt gyorsabb és látványosabb raliversenyre számíthatunk a jövő évtől. A motorok ereje a nagyobb átmérőjű szűkítővel 380 lóerőre emelkedik, a leszorítőerő szélesebb tartományban lesz állítható és újra engedik az elektronikusan vezérelt központi differenciálművek használatát is.

A Hyundai egy látványos versenyautó-koncepciót is elhozott idén az i20 WRC mellé, amely az utcai N sportautó-szériának is egyfajta előhírnöke. Az Audi és a Porsche egy-egy pálya-versenyautóval mutatott idén újat.

Toyota Yaris WRC

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 1

Hyundai i20 WRC

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 11

Citroën C3 WRC

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 19

PEUGEOT 3008 DKR

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 29

Audi RS3 LMS

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 39

Porsche 911 GT3 Cup 2017

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 51

Hyundai RN30

100 milliós játékszerek a legjobbaknak 63