El sem hiszem, de egy koncepcióautóban ülök és várom, hogy megérkezzék a kormánykerék. Mintegy 20 centivel előrébb van a műszerfal, mint egy Golfban, mert a belső égésű motor elhagyásával sok hely felszabadult
Elvileg 8 másodpercen belül 100-ra gyorsul a 170 lóerős ID, limitált végsebessége 160 km/ó. Nem sokat tudunk az akkuk töltéséről, de a Porsche 800 voltos rendszerrel kívánja teliverni árammal a Mission E akkumulátorait, valami hasonló jöhet a Volkswagennél is
A LED-ek vezérlésével álló helyben olyan az autó szeme, mintha aludna, indításkor, mintha felébredne
Hankook gumikon gurul a tanulmányautó
Nagyon tágas az utastér, a villanyhajtás az akkuk padlóba helyezésével helytakarékos
2025-től közlekedhet magától az autó
410x180x153 centi: az autó rövid, széles és elég magas. Az ID-ben kitűnő a térérzet, mégsem foglal el sok helyet. 275 centi az autó tengelytávja, majdnem annyi, mint egy Passaté
Kint vannak a kerekek a sarkokban, méretük 20 col, a fordulókör átmérője ennek ellenére csupán 9,9 méter. Könnyű lesz vezetni a váltást nem igénylő autót