A Renault Zoé alapvetően egy olcsó kisautó, szűk hátsó fej- és lábtérrel, ellenben jókora csomagtérrel. Két gyerekig ideális reggeli bumlizós kocsi, munkába járni, suliba, oviba vinni a fiókákat tökéletes. A Zoé persze nem újdonság, már 2012(!) óta létezik. A Párizsi Autószalonon azért kapott mégis kitüntetett figyelmet mind a gyártó, mind a sajtó részéről, mert immár 400 km-es elvi hatótávra elegendő méretű akkumulátor kerül bele.
A Renault elektromos büszkesége Párizsban
A Renault elektromos büszkesége Párizsban
Fotó megosztása:
400 km a hivatalos fogyasztási adat
400 km a hivatalos fogyasztási adat
Fotó megosztása:
Tapasztalataink szerint ez kb. 300 km-t jelent a valóságban, ha nem túl sokat megyünk autópályán
Tapasztalataink szerint ez kb. 300 km-t jelent a valóságban, ha nem túl sokat megyünk autópályán
Fotó megosztása:
Aerodinamikus felni
Aerodinamikus felni
Fotó megosztása:
Rejtett hátsó kilincs a C-oszlopban
Rejtett hátsó kilincs a C-oszlopban
Fotó megosztása:
Divatos színváltós, digitális műszeregység
Divatos színváltós, digitális műszeregység
Fotó megosztása:
A Clióéhoz hasonló a klímakonzol
A Clióéhoz hasonló a klímakonzol
Fotó megosztása:
Érintőképernyő, automata klíma, de az összhatás így is kisautós, egyszerű
Érintőképernyő, automata klíma, de az összhatás így is kisautós, egyszerű
Fotó megosztása:
Minek ekkora kar, amikor az előre-hátra kapcsolás két gombbal is megoldható lenne?
Minek ekkora kar, amikor az előre-hátra kapcsolás két gombbal is megoldható lenne?
Fotó megosztása:
Elképesztően hatalmas a csomagtartó
Elképesztően hatalmas a csomagtartó
Fotó megosztása:
338 liter
338 liter
Fotó megosztása:
Jobbos-balos behúzófogantyú is van
Jobbos-balos behúzófogantyú is van
Fotó megosztása:
Az üléskárpit praktikusan cipzárral levehető, mosható
Az üléskárpit praktikusan cipzárral levehető, mosható
Fotó megosztása:
Hátul passzos egy ronda, nagy kövér felnőtt férfinak, de gyerekeket szállítani tökéletes
Hátul passzos egy ronda, nagy kövér felnőtt férfinak, de gyerekeket szállítani tökéletes
Fotó megosztása:
89 lóerő, 220 Nm
89 lóerő, 220 Nm
Fotó megosztása:
A legjobb vétel a hazai piacon a villanyautók között manapság a Nissan Leaf. Rendes ötszemélyes kompakt modell, korszerű infotainmenttel, jó menetdinamikával, immár hivatalosan 300, a valóságban kényelmes 200 km-es hatótávval, jó áron. Ha viszont a Renault forgalmazni kezdi a Zoét, borulhat a status quo. A francia kocsi ugyan kisebb, szűkebb, egyszerűbb a Leafnél, de azért sokkal autószerűbb, mint a Peugeot iOn-Mitsubishi i.Miev-Citroen C-Zero trió, vagy akár a VW eUp. Csak az ár a kérdés, erről egyelőre semmit sem tudni. A német piacon 22 100 eurótól (6,85 millió forint) kínálják az autót, de ehhez még hozzájön egy havi 59 eurós (kb. 18 ezer forint) akkubérleti díj.
a videó a hirdetés után indul