Szélesebb hűtőmaszk és még látványosabb LED-es karaktervilágítás határozza meg a megújult  Renault Kadjar megjelenését. A márkaazonos C-alakú nappali fényeken belül kaptak helyet az irányjelzők, a ködlámpák is LED-esek, formájukat szögletesre váltották.

Megújult a Renault Kadjar 1

Hátul minden fényforrás LED-es, a tolató- és ködfény keskenyebb formát kapott, és leköltözött a lökhárítóba. Utóbbi felszereltségi szinttől függően krómdíszítést kap, elöl nagyobb felületen fényezett a lökhárító. Az optikai módosításokat két új felnidizájn (17 és 19 colos), valamint három új színárnyalat (zöld, kék, szürke) teszi teljessé.

Megújult a Renault Kadjar 29

Az utastérben elsősorban a minőségérzetet javították. Szűkebbek az illesztési hézagok, az anyagokat összehangolták, módosították a klíma kezelőszerveit. A multimédiás érintőképernyő elegánsabb lett, a légbeömlők és a kilincsek krómkeretet kaptak, újak az ajtón elhelyezett kezelőpanelek. Az üléskárpitok és a színvilág szintén megújult, megjelent a kínálatban az Alcantara kárpit.

Megújult a Renault Kadjar 30

A kényelmet ergonomikusabb ülések (állítható hosszúságú ülőlap, többféle sűrűségű szivacs, feszesebb oldaltartás) és eltolható központi könyöklő fokozza. Az ajtópaneleket is átdolgozták, a kapcsolók megvilágítottak, az ajtózsebekben elfér egy nagy palack víz. A padlókonzol hátsó végén szellőzőrostélyokat helyeztek el, a hátsó utasok dupla USB aljzatot is kaptak. Elöl két nagy, állítható pohártartót találunk ugyanitt, a váltókar előtti tárolórekesz megvilágítást kapott.

Megújult a Renault Kadjar 31

A csomagtartó alaphelyzetben 472 literes (VDA), az üléspad 1:2 arányban osztva dönthető, az első utasülés támlája vízszintesbe fektethető, így a maximális rakodóhossz meghaladja a 2,5 métert.

A Kadjar is megkapja az 1,3 literes TCE turbómotort, a részecskeszűrős, négyhengeres benzinmotor 140 és 160 lóerős kivitelben kapható, mindkettő kérhető duplakuplungos váltóval.

Megújult a Renault Kadjar 32

Dízelből kettő van: a korábbi 110 lóerős mostantól 115 lóerőt tud, az eddigi 130 lóerős motor teljesítményét 150 lóerőre emelték. Összkerékhajtás ehhez a motorhoz kérhető, ennek üzemmódjai a váltókar mögül, tárcsával állíthatók; az elsőkerekes változatokhoz ESP alapú tapadássegítő program rendelhető.

Megnéznéd videón is? Kattints ide!