Mexikóban gyártják majd az A-osztály limuzin kivitelét. Az autó egészen más arányokkal bír, mint a vele összevethető négyajtós CLA.
Mexikóban gyártják majd az A-osztály limuzin kivitelét. Az autó egészen más arányokkal bír, mint a vele összevethető négyajtós CLA.
Fotó megosztása:
Opciós tartozék a mátrix-LED adaptív fényszóró, az energizáló ülés (amely nem masszíroz ugyan, de menet közben parányi mértékben ide-oda módosítja az ülés beállításait, hogy ne macskásodjunk bele egy pozícióba), az üzemmód-választó, a parkolórobot, az online autómegosztás funkció vagy a hangvezérlés.
Opciós tartozék a mátrix-LED adaptív fényszóró, az energizáló ülés (amely nem masszíroz ugyan, de menet közben parányi mértékben ide-oda módosítja az ülés beállításait, hogy ne macskásodjunk bele egy pozícióba), az üzemmód-választó, a parkolórobot, az online autómegosztás funkció vagy a hangvezérlés.
Fotó megosztása:
Ahogy a ferdehátú A-osztály, a szedán is az S-osztályból ismert vezetőtámogató, környezetfelügyelő rendszereket kapja meg, amelyek akár 500 méteres távolságból észlelik az akadályokat és eseményeket.
Ahogy a ferdehátú A-osztály, a szedán is az S-osztályból ismert vezetőtámogató, környezetfelügyelő rendszereket kapja meg, amelyek akár 500 méteres távolságból észlelik az akadályokat és eseményeket.
Fotó megosztása:
Szellemiségében mégis azonos a két autó: az új típus ugyanúgy 0,22-es világrekorder közegellenállási együtthatóval bír, mint a CLA.
Szellemiségében mégis azonos a két autó: az új típus ugyanúgy 0,22-es világrekorder közegellenállási együtthatóval bír, mint a CLA.
Fotó megosztása:
Az autó gyártását még idén megkezdik Mexikóban – innen szolgálják ki az észak-amerikai piacot. Németországban 2019 elejétől, a ferdehátú A-osztállyal közös gyártósoron készül a szedán.
Az autó gyártását még idén megkezdik Mexikóban – innen szolgálják ki az észak-amerikai piacot. Németországban 2019 elejétől, a ferdehátú A-osztállyal közös gyártósoron készül a szedán.
Fotó megosztása:
Az autó kezdetben hatféle hajtáslánccal kerül forgalomba:
Az autó kezdetben hatféle hajtáslánccal kerül forgalomba:
Fotó megosztása:
|
Mercedes-Benz CLA limuzin |
Mercedes-Benz A-osztály szedán |
Hosszúság (mm) |
4640 |
4549 |
Szélesség (mm) |
1777 |
1796 |
Magasság (mm) |
1432 |
1446 |
Tengelytáv (mm) |
2699 |
2729 |
Csomagtartó (liter) |
470 |
420 (dízel: 410) |
Szellemiségében mégis azonos a két autó: az új típus ugyanúgy 0,22-es világrekorder közeg-ellenállási együtthatóval bír, mint a CLA.
Az autó kezdetben hatféle hajtáslánccal kerül forgalomba:
|
A 200 |
A 200 |
A 220 4MATIC |
A 250 |
A 250 4MATIC |
A 180 d |
Sebességváltó |
kézi |
7G-DCT |
7G-DCT |
7G-DCT |
7G-DCT |
7G-DCT |
Lökettérfogat (cm3) |
1332 |
1332 |
1991 |
1991 |
1991 |
1461 |
Teljesítmény (LE) |
163 |
163 |
190 |
224 |
224 |
116 |
Forgatónyomaték (Nm) |
250 |
250 |
300 |
350 |
350 |
260 |
Üzemanyag-fogyasztás (l/100km) |
6,0-5,7 |
5,4-5,2 |
6,7-6,5 |
6,3-6,1 |
6,7-6,5 |
4,3-4,1 |
CO2-kibocsátás (g/km) |
138-131 |
124-119 |
153-149 |
143-139 |
153-149 |
113-107 |
Gyorsulás 0-100 km/óra (mp) |
8,3 |
8,1 |
7 |
6,3 |
6,3 |
10,6 |
Végsebesség (km/óra) |
230 |
230 |
237 |
250 |
250 |
206 |
Ahogy a ferdehátú A-osztály, a szedán is az S-osztályból ismert vezetőtámogató, környezetfelügyelő rendszereket kapja meg, amelyek akár 500 méteres távolságból észlelik az akadályokat és eseményeket.
Opciós tartozék a mátrix LED adaptív fényszóró, az energizáló ülés (amely nem masszíroz ugyan, de menet közben parányi mértékben ide-oda módosítja az ülés beállításait, hogy ne macskásodjunk bele egy pozícióba), az üzemmód-választó, a parkolórobot, az online autómegosztás funkció vagy a hangvezérlés.
Az autó gyártását még idén megkezdik Mexikóban – innen szolgálják ki az észak-amerikai piacot. Németországban 2019 elejétől, a ferdehátú A-osztállyal közös gyártósoron készül a szedán.