A Renault teljesen belekergült az elektromos és önjáró jövőbe. Nem is egy, hanem három autonóm koncepciót állított ki standján, gyakorlatilag mindent háttérbe szorít a márkánál a vízió, hogy szerintük miként is alakul majd az autózás, valamikor 10-15 (vagy még több) év múlva.
Az EZ-GO egy városi robotaxi, abszolút nem praktikus, elöl lévő, hatalmas felnyíló ajtóval (sokkal okosabb lenne a járda felől fogadni és oda kiengedni az embereket, nem?). Az EZ-PRO egy cserélhető felépítményes, önjáró elektromos alvázas izé, amit láttunk már a Rinspeednél (Snap), a Toyotánál (E-Palette) és a Mercedesnél (Urbanetic) is korábban. Az igazi párizsi újdonság pedig az EZ-Ultimo, amely az önjáró jövő luxusváltozata, gazdagoknak:
Frissült a Kadjar
A márka egyik húzómodellje, a Nissan Qashqai testvére, a Kadjar kompakt egyterű finom külső és komoly belső frissítést kapott, gyártása negyedik évében. A forma alig változott, az utastérben viszont a jól felszerelt változatokban finomabb anyagokat, és ami a legjobban tetszett: kihúzható combtámaszos komfortülést találtunk.
Műszakilag a legfontosabb újítás, hogy a Daimlerrel közösen fejlesztett 1,33 literes motor (amit a Mercedes A-osztályból is ismerünk) lett a Kadjar legfontosabb motorja, 140, illetve 160 lóerős változatban rendelhető a kocsihoz. További részletek a frissítésről itt olvashatók!