Szaeki Josikazu úr vezette a RAV4 fejlesztését. Az autó főmérnöke azt szeretné, hogy akinek tetszik a formaterv, az ne csak kedvelje, de szeresse az új RAV4 külsejét. Ezért ragaszkodott a szerinte megosztó dizájnhoz, mert voltak kockázatkerülő javaslatok is
Szaeki Josikazu úr vezette a RAV4 fejlesztését. Az autó főmérnöke azt szeretné, hogy akinek tetszik a formaterv, az ne csak kedvelje, de szeresse az új RAV4 külsejét. Ezért ragaszkodott a szerinte megosztó dizájnhoz, mert voltak kockázatkerülő javaslatok is
Fotó megosztása:
Mind az új RAV4, mind az új Camry a Toyota GA-K padlólemezére épül, akárcsak a Harrier és a Highlander terepjárók
Mind az új RAV4, mind az új Camry a Toyota GA-K padlólemezére épül, akárcsak a Harrier és a Highlander terepjárók
Fotó megosztása:
Az autó főmérnöke azt szeretné, hogy akinek tetszik a formaterv, az ne csak kedvelje, de szeresse az új RAV4 külsejét. Ragaszkodott a szerinte megosztó dizájnhoz, mert voltak kockázatkerülő javaslatok is
Az autó főmérnöke azt szeretné, hogy akinek tetszik a formaterv, az ne csak kedvelje, de szeresse az új RAV4 külsejét. Ragaszkodott a szerinte megosztó dizájnhoz, mert voltak kockázatkerülő javaslatok is
Fotó megosztása:
8,1 mp alatt gyorsul 0-ról 100-ra a hibrid RAV4. 222 lóerős
8,1 mp alatt gyorsul 0-ról 100-ra a hibrid RAV4. 222 lóerős
Fotó megosztása:
0,331-0,332 az alaktényezője
0,331-0,332 az alaktényezője
Fotó megosztása:
10 mm-rel alacsonyabb az elődnél, hossza gyakorlatilag azonos, csak mm-t nyúlt a most 460 centis autó
10 mm-rel alacsonyabb az elődnél, hossza gyakorlatilag azonos, csak mm-t nyúlt a most 460 centis autó
Fotó megosztása:
A tömegközéppont csökkentése érdekében minden nehéz komponenst, ideértve a motort és az utasokat is, mélyebbre igyekeztek elhelyezni a fejlesztők, mint az elődmodellben
A tömegközéppont csökkentése érdekében minden nehéz komponenst, ideértve a motort és az utasokat is, mélyebbre igyekeztek elhelyezni a fejlesztők, mint az elődmodellben
Fotó megosztása:
Most 85 százalék körüli a RAV4 hibridaránya. A kétliteres szívó benzines aligha csábít el sok vevőt a képen átható HSD-hajtásrendszertől
Most 85 százalék körüli a RAV4 hibridaránya. A kétliteres szívó benzines aligha csábít el sok vevőt a képen átható HSD-hajtásrendszertől
Fotó megosztása:
Olyan egyenletes az alvázburkolat, amennyire csak lehet. Ez nemcsak a fogyasztást csökkenti az örvénylés mérséklésével, de az autó stabilitását is nagyban befolyásolja
Olyan egyenletes az alvázburkolat, amennyire csak lehet. Ez nemcsak a fogyasztást csökkenti az örvénylés mérséklésével, de az autó stabilitását is nagyban befolyásolja
Fotó megosztása:
Mélyebb és kedvezőbb az üléshelyzet, jobb a kilátás, mint eddig
Mélyebb és kedvezőbb az üléshelyzet, jobb a kilátás, mint eddig
Fotó megosztása:
A tükrök áthelyezése javítja a kilátást előrefelé. Kereszteződésekben elkanyarodva könnyebb észrevenni a kerékpárosokat és a gyalogosokat. Ugyanezt a célt szolgálja a tudatosan alacsonyan tartott övvonal
A tükrök áthelyezése javítja a kilátást előrefelé. Kereszteződésekben elkanyarodva könnyebb észrevenni a kerékpárosokat és a gyalogosokat. Ugyanezt a célt szolgálja a tudatosan alacsonyan tartott övvonal
Fotó megosztása:
Hibajeleket dobott az autó, nem kell komolyan venni őket
Hibajeleket dobott az autó, nem kell komolyan venni őket
Fotó megosztása:
Íme, a belső tükör
Íme, a belső tükör
Fotó megosztása:
Eddig is nagyon tágas volt a RAV4, most még nagyobb. Csomagtere is bővült
Eddig is nagyon tágas volt a RAV4, most még nagyobb. Csomagtere is bővült
Fotó megosztása:
Várhatóan márciustól lesz kapható hazánkban az új Toyota SUV
Várhatóan márciustól lesz kapható hazánkban az új Toyota SUV
Fotó megosztása: