B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Kresz
Videó
TechABC - Autós lexikon
Hírlevél feliratkozás
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2025
Legfrissebb
Baka Gábor
Fordult a kocka, új éllovas az F1-ben - podcast
Kováts Olivér
10 évig spórolt álmai Ferrarijára, azonnal leégett
Svékus Gergő
Újra kell tanulni az elektromos Mustang vezetését
Erdős Norbert
Ezt a béna bűnözőt tuti kitagadja a tolvajcéh
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Kresz
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DAF
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Omoda
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tatra
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Xiaomi
Zeekr
Forma-1 2025 versenynaptár
Hírlevél feliratkozás
Csapatrádió – F1 podcast
B:
585.0 Ft
D:
595.0 Ft
Retro pavilon a Párizsi Autrószalonon
30
/
48
Alpine Renault A310 1972-ből. A könnyű, 840 kilogrammos 215-zel is tudott menni, pedig csak 1,6-os motorja volt
1
/
48
Panhard & Levassor P2D - 1890 és 1896 között 195 darab készült belőle. A maga korában 48 óra és 47 perc alatt 1190 kilométert tett meg, ami biztos nagyon menő volt akkoriban. Azok meg kemény emberek, akik ennyit zötyögtek rajta
2
/
48
1989-as Renault Type A. 273 köbcentis, háromszemélyes jószág már a 32 km/órás tempóba is belekarcolt
3
/
48
Korabeli KRESZ táblák. Némelyik ma is ugyanígy néz ki
4
/
48
Renault JV Torpedo. Elképesztő, bő 9 literes soros hathengeres motorja 130 km/órás tempóra tudta gyorsítani a 2,6 tonnás szörnyet
5
/
48
Finom műszerek az 1922-es Renault-ban
6
/
48
Nagy kedvenc a hernyótalpas Citroën C4 P17
7
/
48
12115 kilométert személygépkocsiztak vele nagyszerű emberek 315 nap alatt
8
/
48
1628 köbcentis, soros, négyhengeres motor hajtotta, amikor 1930-ban elkészült
9
/
48
1981-ben újították fel ilyenre
10
/
48
Renault Pioneer Spirit
11
/
48
Biztos nagyon praktikus, de rettentő mókás is a dupla abroncsos kerék
12
/
48
Porsche 928 GT 1989-ből. Ugyan Porschéval nem világkörüli turnára szokás menni, de az 5 literes V8-as 330 lóereje erre is jó
13
/
48
Kicsit emeltek rajta, hogy terepen is jó legyen
14
/
48
Range Rover ami a Transafrican Challenge-en ment szépet, sofőrje 13560 kilométert autózott vele 12 nap 8 óra és 45 perc alatt
15
/
48
1990-es Range Rover, 3,9-es V8-as motorral, 182 lóerővel
16
/
48
Egy lakókocsiban minden megvan, csak sokkal kisebben, mint otthon
17
/
48
Öreg lakókocsiszag hömpölyög az antik lakókocsi belsejében
18
/
48
Az kempingezés szinte egyidős az autózással
19
/
48
Simca Chambord 1958-ból, plusz egy lakókocsi. 2,3-as, V8-as motorral
20
/
48
Mindössze 84 lóerőt hoztak ki a 2,3-as motorból
21
/
48
Renault R1062 1956-ból. Soross, négyhengeres 747 köbcentis motorja 26 lóerős, amivel épp elérte a 100-as tempót
22
/
48
A lakókocsik nem sokat változtak, ma is nagyjából így néznek ki
23
/
48
Facel-Vega FV3 1957-ből
24
/
48
Csodás test és 4,5 V8, 200 lóerő
25
/
48
Kevés szebb furgont gyártottak ennél a Citroënnél
26
/
48
1,9-es, négyhengeres motor hajtotta ezt a szerszámósbódét
27
/
48
Azért ez hátsólámpa a javából
28
/
48
DS 19 kabrió, 1911 köbcentis, 75 lóerős motorral, hidro-pneumatikus felfüggesztéssel. Sok nem készült belőle 1960 és 1971 között 1325 példányt építtek belőle
29
/
48
1959-es Cadillac, csodálatos ablakokkal
30
/
48
Alpine Renault A310 1972-ből. A könnyű, 840 kilogrammos 215-zel is tudott menni, pedig csak 1,6-os motorja volt
31
/
48
Alpine Renault A310
32
/
48
Alpine Renault A310
33
/
48
34
/
48
Citroën SM 1971-ből
35
/
48
Tamás álom BMW-je
36
/
48
Mindene megvan ennek az 1972-es 30 CSi-nek, amitől BMW
37
/
48
Hosszú, mint a vonatfütty ez a CX. GTI Turbo, 1987-ből. Mindig is szerettem volna ilyen autót, csodás darab, bár sok a kereke
38
/
48
Tapadásvizsgáló utánfutó
39
/
48
Csinos táblacsokor az óriási Citroën előtt
40
/
48
Mai szemmel végtelenül darabos és ipari ez a Lamborghini Countach LP5000S. V12-es motorja 455 lóerős, az 5,2-es blokk 305 km/órás csúcssebességre tette képessé
41
/
48
Renault Espace 2000 TSE - 1984 októberében, pont itt, a Párizsi Autószalonon mutatták be ezt a zseniális egyterűt
42
/
48
43
/
48
Ott alvós kalandtúrához nehéz lenen ennél jobb autót választani
44
/
48
Chevrolet 3100 Pick Up 1957-ből
45
/
48
V8-as, 4,3-as, 162 lóerős motor mozgatja ezt a szerény rakterű kisteherautót
46
/
48
Gondolnátok, hogy ezt a VW Transportert 2013-ban még gyártották?
47
/
48
A rolls-Royce nem kifejezetten sivatagba való, de úgy látszik, ott is megteszi
48
/
48
Ideális társ a Paris-Dakaron ez a komfortos 1981-es Silver Shadow