Panhard & Levassor P2D - 1890 és 1896 között 195 darab készült belőle. A maga korában 48 óra és 47 perc alatt 1190 kilométert tett meg, ami biztos nagyon menő volt akkoriban. Azok meg kemény emberek, akik ennyit zötyögtek rajta
Panhard & Levassor P2D - 1890 és 1896 között 195 darab készült belőle. A maga korában 48 óra és 47 perc alatt 1190 kilométert tett meg, ami biztos nagyon menő volt akkoriban. Azok meg kemény emberek, akik ennyit zötyögtek rajta
Fotó megosztása:
1989-as Renault Type A. 273 köbcentis, háromszemélyes jószág már a 32 km/órás tempóba is belekarcolt
1989-as Renault Type A. 273 köbcentis, háromszemélyes jószág már a 32 km/órás tempóba is belekarcolt
Fotó megosztása:
Korabeli KRESZ táblák. Némelyik ma is ugyanígy néz ki
Korabeli KRESZ táblák. Némelyik ma is ugyanígy néz ki
Fotó megosztása:
Renault JV Torpedo. Elképesztő, bő 9 literes soros hathengeres motorja 130 km/órás tempóra tudta gyorsítani a 2,6 tonnás szörnyet
Renault JV Torpedo. Elképesztő, bő 9 literes soros hathengeres motorja 130 km/órás tempóra tudta gyorsítani a 2,6 tonnás szörnyet
Fotó megosztása:
Finom műszerek az 1922-es Renault-ban
Finom műszerek az 1922-es Renault-ban
Fotó megosztása:
Nagy kedvenc a hernyótalpas Citroën C4 P17
Nagy kedvenc a hernyótalpas Citroën C4 P17
Fotó megosztása:
12115 kilométert személygépkocsiztak vele nagyszerű emberek 315 nap alatt
12115 kilométert személygépkocsiztak vele nagyszerű emberek 315 nap alatt
Fotó megosztása:
1628 köbcentis, soros, négyhengeres motor hajtotta, amikor 1930-ban elkészült
1628 köbcentis, soros, négyhengeres motor hajtotta, amikor 1930-ban elkészült
Fotó megosztása:
1981-ben újították fel ilyenre
1981-ben újították fel ilyenre
Fotó megosztása:
Renault Pioneer Spirit
Renault Pioneer Spirit
Fotó megosztása:
Biztos nagyon praktikus, de rettentő mókás is a dupla abroncsos kerék
Biztos nagyon praktikus, de rettentő mókás is a dupla abroncsos kerék
Fotó megosztása:
Porsche 928 GT 1989-ből. Ugyan Porschéval nem világkörüli turnára szokás menni, de az 5 literes V8-as 330 lóereje erre is jó
Porsche 928 GT 1989-ből. Ugyan Porschéval nem világkörüli turnára szokás menni, de az 5 literes V8-as 330 lóereje erre is jó
Fotó megosztása:
Kicsit emeltek rajta, hogy terepen is jó legyen
Kicsit emeltek rajta, hogy terepen is jó legyen
Fotó megosztása:
Range Rover ami a Transafrican Challenge-en ment szépet, sofőrje 13560 kilométert autózott vele 12 nap 8 óra és 45 perc alatt
Range Rover ami a Transafrican Challenge-en ment szépet, sofőrje 13560 kilométert autózott vele 12 nap 8 óra és 45 perc alatt
Fotó megosztása:
1990-es Range Rover, 3,9-es V8-as motorral, 182 lóerővel
1990-es Range Rover, 3,9-es V8-as motorral, 182 lóerővel
Fotó megosztása:
Egy lakókocsiban minden megvan, csak sokkal kisebben, mint otthon
Egy lakókocsiban minden megvan, csak sokkal kisebben, mint otthon
Fotó megosztása:
Öreg lakókocsiszag hömpölyög az antik lakókocsi belsejében
Öreg lakókocsiszag hömpölyög az antik lakókocsi belsejében
Fotó megosztása:
Az kempingezés szinte egyidős az autózással
Az kempingezés szinte egyidős az autózással
Fotó megosztása:
Simca Chambord 1958-ból, plusz egy lakókocsi. 2,3-as, V8-as motorral
Simca Chambord 1958-ból, plusz egy lakókocsi. 2,3-as, V8-as motorral
Fotó megosztása:
Mindössze 84 lóerőt hoztak ki a 2,3-as motorból
Mindössze 84 lóerőt hoztak ki a 2,3-as motorból
Fotó megosztása:
Renault R1062 1956-ból. Soross, négyhengeres 747 köbcentis motorja 26 lóerős, amivel épp elérte a 100-as tempót
Renault R1062 1956-ból. Soross, négyhengeres 747 köbcentis motorja 26 lóerős, amivel épp elérte a 100-as tempót
Fotó megosztása:
A lakókocsik nem sokat változtak, ma is nagyjából így néznek ki
A lakókocsik nem sokat változtak, ma is nagyjából így néznek ki
Fotó megosztása:
Facel-Vega FV3 1957-ből
Facel-Vega FV3 1957-ből
Fotó megosztása:
Csodás test és 4,5 V8, 200 lóerő
Csodás test és 4,5 V8, 200 lóerő
Fotó megosztása:
Kevés szebb furgont gyártottak ennél a Citroënnél
Kevés szebb furgont gyártottak ennél a Citroënnél
Fotó megosztása:
1,9-es, négyhengeres motor hajtotta ezt a szerszámósbódét
1,9-es, négyhengeres motor hajtotta ezt a szerszámósbódét
Fotó megosztása:
Azért ez hátsólámpa a javából
Azért ez hátsólámpa a javából
Fotó megosztása:
DS 19 kabrió, 1911 köbcentis, 75 lóerős motorral, hidro-pneumatikus felfüggesztéssel. Sok nem készült belőle 1960 és 1971 között 1325 példányt építtek belőle
DS 19 kabrió, 1911 köbcentis, 75 lóerős motorral, hidro-pneumatikus felfüggesztéssel. Sok nem készült belőle 1960 és 1971 között 1325 példányt építtek belőle
Fotó megosztása:
1959-es Cadillac, csodálatos ablakokkal
1959-es Cadillac, csodálatos ablakokkal
Fotó megosztása:
Alpine Renault A310 1972-ből. A könnyű, 840 kilogrammos 215-zel is tudott menni, pedig csak 1,6-os motorja volt
Alpine Renault A310 1972-ből. A könnyű, 840 kilogrammos 215-zel is tudott menni, pedig csak 1,6-os motorja volt
Fotó megosztása:
Alpine Renault A310
Alpine Renault A310
Fotó megosztása:
Alpine Renault A310
Alpine Renault A310
Fotó megosztása:
Citroën SM 1971-ből
Citroën SM 1971-ből
Fotó megosztása:
Tamás álom BMW-je
Tamás álom BMW-je
Fotó megosztása:
Mindene megvan ennek az 1972-es 30 CSi-nek, amitől BMW
Mindene megvan ennek az 1972-es 30 CSi-nek, amitől BMW
Fotó megosztása:
Hosszú, mint a vonatfütty ez a CX. GTI Turbo, 1987-ből. Mindig is szerettem volna ilyen autót, csodás darab, bár sok a kereke
Hosszú, mint a vonatfütty ez a CX. GTI Turbo, 1987-ből. Mindig is szerettem volna ilyen autót, csodás darab, bár sok a kereke
Fotó megosztása:
Tapadásvizsgáló utánfutó
Tapadásvizsgáló utánfutó
Fotó megosztása:
Csinos táblacsokor az óriási Citroën előtt
Csinos táblacsokor az óriási Citroën előtt
Fotó megosztása:
Mai szemmel végtelenül darabos és ipari ez a Lamborghini Countach LP5000S. V12-es motorja 455 lóerős, az 5,2-es blokk 305 km/órás csúcssebességre tette képessé
Mai szemmel végtelenül darabos és ipari ez a Lamborghini Countach LP5000S. V12-es motorja 455 lóerős, az 5,2-es blokk 305 km/órás csúcssebességre tette képessé
Fotó megosztása:
Renault Espace 2000 TSE - 1984 októberében, pont itt, a Párizsi Autószalonon mutatták be ezt a zseniális egyterűt
Renault Espace 2000 TSE - 1984 októberében, pont itt, a Párizsi Autószalonon mutatták be ezt a zseniális egyterűt
Fotó megosztása:
Ott alvós kalandtúrához nehéz lenen ennél jobb autót választani
Ott alvós kalandtúrához nehéz lenen ennél jobb autót választani
Fotó megosztása:
Chevrolet 3100 Pick Up 1957-ből
Chevrolet 3100 Pick Up 1957-ből
Fotó megosztása:
V8-as, 4,3-as, 162 lóerős motor mozgatja ezt a szerény rakterű kisteherautót
V8-as, 4,3-as, 162 lóerős motor mozgatja ezt a szerény rakterű kisteherautót
Fotó megosztása:
Gondolnátok, hogy ezt a VW Transportert 2013-ban még gyártották?
Gondolnátok, hogy ezt a VW Transportert 2013-ban még gyártották?
Fotó megosztása:
A rolls-Royce nem kifejezetten sivatagba való, de úgy látszik, ott is megteszi
A rolls-Royce nem kifejezetten sivatagba való, de úgy látszik, ott is megteszi
Fotó megosztása:
Ideális társ a Paris-Dakaron ez a komfortos 1981-es Silver Shadow
Ideális társ a Paris-Dakaron ez a komfortos 1981-es Silver Shadow
Fotó megosztása: