B:
608.0 Ft
D:
627.0 Ft
Márkák
Újautó-tesztek
Hírek
Driver
Haszongépjármű
Forma-1
Magazin
Használt autó
Vezetünk
Videó
TechABC - Autós lexikon
Médiaajánlat
Impresszum
Felhasználás
Adatvédelem
Vezess © 2001-2024
Legfrissebb
Fehér Patrik
F1: Szinte biztos, ide igazol Bottas jövőre
Vezess
Mélyül az autóipari válság, ezrek munkája veszélyben
Vezess
Befenyítenek, bajban a trükköző teherautósok
Vezess
30 milliós Mercedesszel volt baj a magyar határon
Újautó-teszt
Magazin
Hírek
Vezetünk
Használt autó
Alfa Romeo
Audi
Bentley
BMW
Bugatti
BYD
Citroën
Cupra
Dacia
DS
Ferrari
Fiat
Ford
Genesis
Hennessey
Honda
Hyundai
Ikarus
Ineos
Infiniti
Isuzu
Iveco
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lamborghini
Land Rover
Lexus
Lotus
Maserati
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Trucks
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nio
Nissan
Opel
Peugeot
Pininfarina
Polestar
Porsche
Renault
Renault Trucks
Rimac
Rivian
Rolls-Royce
Seat
Škoda
Smart
Ssangyong
Subaru
Suzuki
Tesla
Toyota
Volkswagen
Volvo
Volvo Trucks
Zeekr
Forma-1 Las Vegas-i Nagydíj
Forma-1 versenynaptár
B:
608.0 Ft
D:
627.0 Ft
Címoldal
Márkák
Ssangyong
Tivoli
Ssangyong
Tivoli
Actyon
Korando
Kyron
Rexton
Rodius
Tivoli
Földes Attila
Tudnád szeretni? Nagy, kényelmes és olcsó is a SsangYong Tivoli
Elég, ha egy autó megfizethető, tágas belseje van, óriási a csomagtartója és kiforrott technika dolgozik alatta, plusz öt év garanciát is adnak mellé...
Földes Attila
Olcsó és tágas. Lehet, hogy még jó is?
Vajon elég csupán egyetlen választható motor a sikerhez, ha jó áron, praktikus, nagy autót adnak? Olyat, mint a Ssangyong Tivoli Grand?
Svékus Gergő
Apró motorral érkezik a megújult SsangYong Tivoli
Már a SsangYongnak is van háromhengeres turbómotorja. A 128 lóerős benzines a 2020-ra megújult Tivoliban jut először szerephez.
Lencsés Csaba
A világ minden pénze vajon elég lesz?
Indiai milliárdokból harapdálna darabkákat az európai piacból a dizájnváltás utáni Ssangyong, éppen a legsűrűbb kategóriába merészkedve...
Rácz Tamás
Teszt: Ssangyong Tivoli 1.6 e-XDI DLX
A legkisebb Ssangyong már nem ronda, csak fura. Autónak egész kellemes a dízellel, elsőkerék-hajtással. Csak azt nehéz megmondani, miért kéne pont ő...
Földes Attila
A legeurópaibb SsangYong
Vállalható, modern külső, tágas, kényelmes belsővel? Új korszakba lép a SsangYong.
Lencsés Csaba
Az első SsangYong, ami vonzó?
Összekapta magát az eddig ronda autókat gyártó cég, és Tivoli nevű crossoverével kioszt néhány fülest a nagyoknak.
Horváth Zsolt
Koreai ellenfél a Nissan Juke-nak
Tivoli néven érkezik a SsangYong kompakt méretű szabadidő-autója. 1,6-os benzines és dízelmotor is lesz benne, de a hibrid sem kizárt.