Röviden – Audi A6, 2015-ös modell |
Mi ez? |
A C7 kódjelű A6-generáció felfrissített változata |
Mit tud? |
Elképesztően kiforrott prémium szedán és kombi, magas presztízsértékkel |
Mibe kerül? |
11,5 millióról indul az árlista |
Kinek jó? |
Aki szereti, igényli és hajlandó megfizetni a német prémiumság legjavát – de nem igényli a hátsókerék-hajtást |
Az Audi nagyon óvatosan nyúlt az A6-oshoz, elvégre aranytojást tojó tyúkon nem okos dolog állatkísérleteket folytatni. A C7 jelzésű, 2011-ben bemutatott aktuális generációból eddig félmillió darabot adtak el világszerte, kár lenne megakasztani a sikersztorit. Félmillió, atyavilág, mintha nem is egy nagytestű, baromi drága felső-közép prémiumszedánról beszélnénk.
Drezda környékén próbálhattuk kis az új A6-osokat. Drezda nagyon barátságos város, rendkívül megengedő az autósokkal, egészen elképesztő helyekre be lehet menni kocsival fotózkodni
Drezda környékén próbálhattuk kis az új A6-osokat. Drezda nagyon barátságos város, rendkívül megengedő az autósokkal, egészen elképesztő helyekre be lehet menni kocsival fotózkodni
Fotó megosztása:
A V8-as turbós S6, V6-os és négyhengeres TDI-k és a kis 1,8 literes TFSI közül válogathattunk. Nem volt kérdés, mivel kezdünk
A V8-as turbós S6, V6-os és négyhengeres TDI-k és a kis 1,8 literes TFSI közül válogathattunk. Nem volt kérdés, mivel kezdünk
Fotó megosztása:
Két jellegzetes német autó Drezda külvárosában
Két jellegzetes német autó Drezda külvárosában
Fotó megosztása:
Határozottabbak a hűtőmaszk szegletei a facelift után
Határozottabbak a hűtőmaszk szegletei a facelift után
Fotó megosztása:
Nagyon erős, 250-nél csak kelletlenül szabályoz le, de lehet vele lassan és kulturáltan is autózni. Az RS6-nál sokkal használhatóbb az S6, az száz-valahány lóerő se hiányzik belőle
Nagyon erős, 250-nél csak kelletlenül szabályoz le, de lehet vele lassan és kulturáltan is autózni. Az RS6-nál sokkal használhatóbb az S6, az száz-valahány lóerő se hiányzik belőle
Fotó megosztása:
Majdnem öt méter hosszá, a tengelytáv csaknem három méter
Majdnem öt méter hosszá, a tengelytáv csaknem három méter
Fotó megosztása:
Iszonyú erő feszül a turbós, négyliteres V8-ban
Iszonyú erő feszül a turbós, négyliteres V8-ban
Fotó megosztása:
V8-as turbó - nagyot üt
V8-as turbó - nagyot üt
Fotó megosztása:
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
Fotó megosztása:
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
A kipufogóvéget lehet feketében is kérni
Fotó megosztása:
Lejtőn 270-ig is meg-megszaladt az S6 az Autobahnon. Pedig elvileg 250-nél leszabályoz
Lejtőn 270-ig is meg-megszaladt az S6 az Autobahnon. Pedig elvileg 250-nél leszabályoz
Fotó megosztása:
Az 505 ezer forintos HUD a navi utasításait, információit is kivetíti a szélvédőre
Az 505 ezer forintos HUD a navi utasításait, információit is kivetíti a szélvédőre
Fotó megosztása:
Kezd kicsi lenni a kijelző a temérdek online szolgáltatásnak
Kezd kicsi lenni a kijelző a temérdek online szolgáltatásnak
Fotó megosztása:
Német alaposság: a menüből már a faceliftes A6-os szigorú tekintete pillant ki ránk
Német alaposság: a menüből már a faceliftes A6-os szigorú tekintete pillant ki ránk
Fotó megosztása:
Felülnézeti képet ad a parkolókamera
Felülnézeti képet ad a parkolókamera
Fotó megosztása:
Így néz ki 450 lóerő belülről, ha német
Így néz ki 450 lóerő belülről, ha német
Fotó megosztása:
Az S6 motoros sportülése
Az S6 motoros sportülése
Fotó megosztása:
Elegáns a lyuggatott alu hangszóróborítás
Elegáns a lyuggatott alu hangszóróborítás
Fotó megosztása:
Alcantara tetőkárpit az S6-ban
Alcantara tetőkárpit az S6-ban
Fotó megosztása:
A 2,2 millió forintos hangrendszer csipogója, mellette az 505 ezer forintos, szélvédőre vetítő Head Up Display
A 2,2 millió forintos hangrendszer csipogója, mellette az 505 ezer forintos, szélvédőre vetítő Head Up Display
Fotó megosztása:
A V8-as turbómotor papíron 9,4 litert eszik százon, összkerékhajtással. Valós körülmények között talán megáll 15-ben
A V8-as turbómotor papíron 9,4 litert eszik százon, összkerékhajtással. Valós körülmények között talán megáll 15-ben
Fotó megosztása:
530 liter a szedán csomagtere
530 liter a szedán csomagtere
Fotó megosztása:
Kerámiafékek: jól jönnek, amikor egy előzni induló kamion mögött 250-ről kell lassítani az Autobahnon
Kerámiafékek: jól jönnek, amikor egy előzni induló kamion mögött 250-ről kell lassítani az Autobahnon
Fotó megosztása:
A 450 lóerős S6
A 450 lóerős S6
Fotó megosztása:
Az 560 lóerős RS6 csúcsmodellt nem próbálhattuk ki, de így legalább életben maradtunk
Az 560 lóerős RS6 csúcsmodellt nem próbálhattuk ki, de így legalább életben maradtunk
Fotó megosztása:
320-ig kalibrált a felszabadított limiterrel 305 km/h végsebességű RS6 órája
320-ig kalibrált a felszabadított limiterrel 305 km/h végsebességű RS6 órája
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
Fotó megosztása:
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Fotó megosztása:
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Az Avant fenekéről végképp nagyon nehéz megmondani, hogy frissítettek rajta
Fotó megosztása:
Egy V6-os dízel quattro utastere: ilyenből fogy nálunk a legtöbb
Egy V6-os dízel quattro utastere: ilyenből fogy nálunk a legtöbb
Fotó megosztása:
Alumínium és bőr kombináció
Alumínium és bőr kombináció
Fotó megosztása:
Kihúzható combtámaszos, komfortos, memóriás motoros ülés egy drágább modellben
Kihúzható combtámaszos, komfortos, memóriás motoros ülés egy drágább modellben
Fotó megosztása:
Sofőrös autónak is príma az A6
Sofőrös autónak is príma az A6
Fotó megosztása:
Ultra: az 1,8 literes benzines katalógus-fogyasztása 5,7 liter benzin százon
Ultra: az 1,8 literes benzines katalógus-fogyasztása 5,7 liter benzin százon
Fotó megosztása:
Az Avant csomagtere 565 liter, 1680-ra bővíthető
Az Avant csomagtere 565 liter, 1680-ra bővíthető
Fotó megosztása:
Beteges német precizitással parkolták le a kocsikat a külvárosi egykori vásártéren, ahonnan a tesztutak indultak: kis, lecsavarozott fadarabok jelezték a kerekek helyét
Beteges német precizitással parkolták le a kocsikat a külvárosi egykori vásártéren, ahonnan a tesztutak indultak: kis, lecsavarozott fadarabok jelezték a kerekek helyét
Fotó megosztása:
Érdekes az új felni
Érdekes az új felni
Fotó megosztása:
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Fotó megosztása:
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Konzervatív berendezés, matt fával, vastag, színes bőrrel
Fotó megosztása:
Új hatfokozatú kézi váltó kérhető a gyengébb modellekhez. A tesztautóban nem volt valami fényes, akadozott a fokozatok között
Új hatfokozatú kézi váltó kérhető a gyengébb modellekhez. A tesztautóban nem volt valami fényes, akadozott a fokozatok között
Fotó megosztása:
Az Allroad is megkapta az új hűtőmaszkot
Az Allroad is megkapta az új hűtőmaszkot
Fotó megosztása:
Tágas, biztonságos, mégis könnyű az alumínium-karosszériás német presztízslimó és kombi
Tágas, biztonságos, mégis könnyű az alumínium-karosszériás német presztízslimó és kombi
Fotó megosztása:
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Fotó megosztása:
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Megérkezett a mátrix LED-fénytechnika az A6-osba
Fotó megosztása:
40%-kal könnyebb, viselkedését tekintve állítólag pont olyan, mint az acél az üvegszálas epoxi-rugó
40%-kal könnyebb, viselkedését tekintve állítólag pont olyan, mint az acél az üvegszálas epoxi-rugó
Fotó megosztása:
Az Audi esküszik, hogy -40 és +50 fok között pont olyan, mint az acél, csak könnyebb. Hosszú távon kevésbé ül majd le a plasztikrugós A6, mert a lapított végekkel nagyobb felületen ül fel a gumibakokra, nem süpped úgy bele idővel
Az Audi esküszik, hogy -40 és +50 fok között pont olyan, mint az acél, csak könnyebb. Hosszú távon kevésbé ül majd le a plasztikrugós A6, mert a lapított végekkel nagyobb felületen ül fel a gumibakokra, nem süpped úgy bele idővel
Fotó megosztása:
Ott lapul a sárga műanyagrugó!
Ott lapul a sárga műanyagrugó!
Fotó megosztása:
Öt dízel és három turbós benzines közül lehet választani
Öt dízel és három turbós benzines közül lehet választani
Fotó megosztása:
Jönnek az Ultrák: a legalacsonyabb fogyasztású, takarékosságra kihegyezett változatok neve ez az Audinál
Jönnek az Ultrák: a legalacsonyabb fogyasztású, takarékosságra kihegyezett változatok neve ez az Audinál
Fotó megosztása:
Új a hétfokozatú DSG és a fronthajtás kombinációja, új a hatfokozatú kézi váltó
Új a hétfokozatú DSG és a fronthajtás kombinációja, új a hatfokozatú kézi váltó
Fotó megosztása:
Az emelt, terepes kombi, az Allroad is megkapta az A6 frissítéseit
Az emelt, terepes kombi, az Allroad is megkapta az A6 frissítéseit
Fotó megosztása:
A csúcsmodellnél 110 lóerővel gyengébb S6/S6 Avant párost a német autópályákra találták ki
A csúcsmodellnél 110 lóerővel gyengébb S6/S6 Avant párost a német autópályákra találták ki
Fotó megosztása:
A csúcsmodell az 560 lóerős, turbós, négyliteres V8-as RS6 kombi
A csúcsmodell az 560 lóerős, turbós, négyliteres V8-as RS6 kombi
Fotó megosztása:
Újdonság az éjjellátó, valamint az összekombinált sávelhagyás-gátló és sávváltást segítő rendszer
Újdonság az éjjellátó, valamint az összekombinált sávelhagyás-gátló és sávváltást segítő rendszer
Fotó megosztása:
Korszerűbb, online szolgáltatásokkal feltuningolt infotainment rendszert kapott az A6
Korszerűbb, online szolgáltatásokkal feltuningolt infotainment rendszert kapott az A6
Fotó megosztása:
Újdonság a műszerek közti TFT-re kivezérelt Google Earth-alapú navigációs kép
Újdonság a műszerek közti TFT-re kivezérelt Google Earth-alapú navigációs kép
Fotó megosztása:
A legfrissebb híreket is felolvassa a fedélzeti elektronika, a felhőnkből húzhatjuk be a zenéket, a navigáció online frissítgeti az adatbázisát
A legfrissebb híreket is felolvassa a fedélzeti elektronika, a felhőnkből húzhatjuk be a zenéket, a navigáció online frissítgeti az adatbázisát
Fotó megosztása:
A hazai induló ár 11,5 millió forint, a 150 lóerős 2.0 TDI-vel
A hazai induló ár 11,5 millió forint, a 150 lóerős 2.0 TDI-vel
Fotó megosztása:
Egy szürke A6 Avant a tesztflottából: jól nézzék meg, ilyen az új
A hét centi híján öt méter hosszú, kilenc centi híján három méter tengelytávú limuzin (és kombi) továbbra is a Német Autó intézményének gördülő szobra, ikonja, párlata és kvintesszenciája. Olyan merev és tömör, mintha betonból készült volna, ugyanakkor könnyű léptű, agilis és tud kifejezetten sportos is lenni. Extralistája minden elképzelhető dolgot tartalmaz légrugótól a szembejövőket a fényéből kitakaró mátrix-LED reflektorokig. Nagyszerű autó, belekötni szinte lehetetlen, egyetlen baja, hogy – nem én mondom, az audisoktól hallottam – „too perfect”, már-már túl tökéletes ahhoz, hogy igazán szeretni lehessen.
Külső változások
Csak az igazán éles szemű autómániások lesznek képesek kiszúrni a forgalomban a legújabb A6-ost, a külső változások a minimumra szorítkoznak. Kicsit szélesebb lett a hűtőmaszk, a Single Frame fantázianevű krómpajzs sarkai kissé élesebbek. Az ajtókeretek gumiborítása fényes műanyag dekor-rátétet kapott, a küszöbszélesítés kicsit megváltozott, és persze szép új felnik is jöttek a kínálatba.
A 450 lóerős S6
A leglátványosabb külső újítás a fénytechnikában jelentkezik. A hátsó lámpatestben megjelent az R8-ról már ismert animált hátsó index, ami irányjelzéskor belülről kifelé haladó fényimpulzussal operál. Elöl pedig – felárért, persze – a dinamikus világítási képet adó mátrix LED-lámpa is megrendelhető a kocsihoz (ami az utóbbi évek egyik legnagyobb csodája az autóiparban, ha engem teccenek kérdezni). A navigációs információ alapján már előre bevilágít a kanyarba, a periferiális fényerő változtatása nélkül „kitakarja” a szembejövőt saját vakító fényéből, legalább akkora ugrás a világításban, mint az ESP volt a maga idején aktív biztonságban.
Mi változott belül?
Az Audi A6 utasterében a műszeregység, pontosabban az infotainment-rendszer megújítása a fő attrakció. Megmaradtak a valódi, mutatós műszerek, nem cserélték úgy egy teli digitális kijelzőre az egész műszerblokkot, mint mondjuk a Jaguar XJ-nél vagy a BMW 5GT-nél. Bebújt viszont a két fő körműszer közé egy TFT-panel, ami képes megjeleníteni a Google Earth alapú navigáció képét.
Német alaposság: a menüből már a faceliftes A6-os szigorú tekintete pillant ki ránk
A kárpitok, különböző fokig villamosított ülések választéka éppen olyan bőséges, mint volt. A mobiltechnológia hívei viszont immár magasabb szinten élvezhetik hobbijukat: az A6-os képes menet közben lehívni és felolvasni a legújabb híreket, online frissíti a navigációs adatbázist, ha kell, és a mobileszközökkel is jobban szót ért, mint eddig.
Motorok, váltók
Három turbós benzines és öt turbódízel motor (a 2.0 TDI és a V6-os 3.0TDI változatai) maradt az A6 palettáján, a hibrid viszont valahogy kiesett a kínálatból (érdekes, a sok lefaragott grammnyi CO2-emisszió és kipasszírozott extra lóerők mellett erről nem esett szó a sajtótájékoztatón). Új a kis motorokhoz rendelhető hatfokozatú kézi váltó és az A6-osnál most először kérhető hétfokozatú dupla kuplungos automata (a DSG-t az Audinál S-tronicnak hívják) a fronthajtású modellekhez.
A V8-as turbómotor papíron 9,4 litert eszik százon, összkerékhajtással. Valós körülmények között talán megáll 15-ben
Plasztikrugó
A kétliteres, 190 lóerős Ultra dízel A6-os alatt tekinthetjük meg a modell legérdekesebb innovációját: a műanyagrugót. Az üvegszál-erősítéses epoxi-rugók a gyártó szerint pont ugyanúgy viselkednek, mint az acél, csak 40%-kal könnyebbek, ami a négy rugónál összesen 4,4 kiló spórolást jelent. A plasztikrugóknak nemhogy hátrányuk nincs, még előnyük is van: a formálással jobban lehet játszani, mint az acélnál, így a gumi támasztókra felfekvő végeket ellapíthatták, ezáltal a rugó kevésbé fog belesüllyedni a gumiszilentbe az évek során. Vagyis egy 15 éves A6-os fickósabban áll majd a kerekein, ha műanyagrugó van alatta, mintha acél lenne.
Vezetni is elvittünk egy ilyen műanyagrugós csodát, és, jelentem, semmi érdekes, pont úgy rugózik, jön-megy, mint a többi nem-légrugós A6-os. Elvileg -40 és +50 fok között a plasztikrugó karakterisztikája pont olyan, mint az acélé – Drezdában kb. 15 fok volt, ott tényleg nem mutatkozott különbség.
Az Audi esküszik, hogy -40 és +50 fok között pont olyan, mint az acél, csak könnyebb. Hosszú távon kevésbé ül majd le a plasztikrugós A6, mert a lapított végekkel nagyobb felületen ül fel a gumibakokra, nem süpped úgy bele idővel
Az S6
Természetesen a majdnem-csúcsmodellt, a 450 lóerős S6-ost vittük először kipróbálni. A nyolchengeres turbóval, a kiválóan hangolt, elképesztő menetbiztonságot adó légrugóval, a gyors és komfortos nyolcfokozatú automatával, a változó áttételű kormányművel és a kerámiafékekkel a limitálatlan német autópályán természetesen életre szóló élményt szereztünk, irgalmatlanul gyors, erős és stabil a kocsi. 4,4 másodperc alatt van százon, de a 250-et is erőlködés nélkül éri el, innen még simán gyorsulna, csak a leszabályzás veszi el az erőt. Lejtőkön még így is sikerült bele-beleharapni a 260-ba, sőt, 270-be.
De mégis van valami disszonáns ebben a baromira erős új autó-dologban.
Az igazi akusztikus élményt a menüben kell keresgélnünk, itt kell felerősíteni a hangot, amit a zajnormák miatt nyomtak le a mérnökök. A 9,2 literes, teljesen röhejes katalógus-fogyasztáshoz az kellett, hogy kis teljesítményigény mellett henger-lekapcsolást programozzanak a motorvezérlésbe, viszont ehhez aktív zajcsökkentő-rendszert kellett fejleszteni, ami a hangszórókon keresztül kioltja a fura rezgéseket, nehogy a sofőr észrevegye, hogy most V8 helyett csak négyhengerese van.
Nagyon erős, 250-nél csak kelletlenül szabályoz le, de lehet vele lassan és kulturáltan is autózni. Az RS6-nál sokkal használhatóbb az S6, az száz-valahány lóerő se hiányzik belőle
Úgy szálltam ki a kocsiból, hogy nekem az S6 nem annyira vágyott sportlimuzin, kitűzendő új életcél, inkább csak élő bizonyíték arra, mennyire is a végét járja a benzinkorszak. Már nem lehet önmagáért lelkesedni a technikáért, csak ilyen mesterséges trükkökkel bírják életben tartani azt a nagybetűs Élményt a gyártók, amit az erős autókban hagyományosan keresni szokás. Fura.
A kétliteres TDI
A négyhengeres, 190 lóerős dízelt elsősorban az említett műanyagrugó miatt akartuk kipróbálni, de a rövid tesztkörön sikerült meggyőznie arról, hogy jó eséllyel átveheti a legnépszerűbb motor szerepét a V6-os, háromliteres TDI-től. Érdekesség, hogy a legolcsóbb A6-os immár nem benzines modell, hanem a gyengébb kis TDI-vel szerelt változat.
Kicsit kellemetlenebb a hangja, de nem zajosabb, ereje – 150 vagy 190 lóerő – és nyomatéka – 400 Nm 1750-től – viszont bőven elég az autópályázáshoz is. Az erősebbel 8,2 másodperc alatt van százon az autó. A csodásan felszerelt, S-Line tesztautóban a bőrnek pont olyan az illata, a hifinek pont olyan a hangja, a klímának pont olyan csendes, huzatmentes a működése, mint a V6-osban. Viszont sokkal kevesebbet tud enni, mint a V6-os, és, ami az A6-vevőkörnek talán még ennél is fontosabb, sokkal többet tud elmenni két tankolás között. Jó, kicsit talán kínos, hogy Škodában is elérhető TDI ketyeg az A6-osunk orrában, de ennyi kompromisszumot nem nehéz vállalni.
Az Allroad is megkapta az új hűtőmaszkot
A V6-os TDI
Azért igazából az A6-os a hétköznapokra a V6-os dízellel, alatta quattróval és persze automatával az igazi. A háromliteres dízel 218, 272 vagy két turbóval 320 lóerős verzióban kerülhet a kocsi orrába. Mi a középsőt kértük el egy gyors körre és nem csalódtunk benne.
Jellegzetes V6-os mormogás, nagy erő, nagy nyomaték, körös-körül nagy luxus – az álomautó-szintet hat hengerrel éri el az A6. Az egyetlen dolog, amibe beleköthetünk, a duplakuplungos, hétfokozatú robotváltó, amit S-Tronicnak hív a márka. A hagyományos automata (audiul Tiptronic) finomabb elindulásokat képes produkálni, az S-Tronic kis rántásai egy picit megtörik a hangulatot minden piros lámpánál.
Tágas, biztonságos, mégis könnyű az alumínium-karosszériás német presztízslimó és kombi
Az iciri-piciri benzines
Nagyon kellemesen csalódtunk az 1,8 literes TFSI-vel szerelt A6-osban, amit azért kértünk el, hogy az új hatfokozatú kézi váltóval is játszhassunk egy kicsit. Maga a váltó nagyon nyers volt, elég hátborzongató akadásokat volt képes produkálni a kettes-hármas, hármas-négyes között, de a 190 lóerős motor a maga 320 Nm-es nyomatékával a fronthajtású kivitelben alig másfél tonnás limuzinban csodákra képes.
Alapjárattól húz, mint a barom, lelkesen pörög, és ami a legérdekesebb tapasztalatunk volt: a kis tömeg miatt ebben a konfigurációban nyújtotta a legkellemesebb élményt a légrugós felfüggesztés. Nagy tempónál Comfort üzemmódban már eléggé lebegős volt az autó, de ahogy átpöccintettük Dynamicba, mindjárt magára talált, és stabillá, mégis kényelmessé változott, sokkal finomabban viselte a gyors sávváltásokat, mint a V6-os dízel. Az A6-osnak 1,8 literes benzinmotorral is van létjogosultsága.
Új hatfokozatú kézi váltó kérhető a gyengébb modellekhez. A tesztautóban nem volt valami fényes, akadozott a fokozatok között
Kinek ajánljuk?
Az A6-os továbbra is ugyanazoknak szól, akiknek eddig szólt. A modellfrissítéssel semmi lényeges nem veszett el belőle, kipipálta viszont a gyártó azokat az apró lemaradásokat, amiket a gyártás első három évében a modell a konkurenciához képest összeszedett.
A BMW-Merci-Audi felállásban is változatlan az A6 pozíciója: lélektelenebb, kevésbé szerethető, de igazából zsigerileg érezhetően jobb autó az E-osztálynál is, az 5-ösnél is.
Mellette – Ellene |
- Tömény minőségérzet
- Széles motorválaszték
- Gazdag extralista
- Magas presztízsérték
|
- Nincs többé hibrid hajtáslánc
- Pontatlan kézi váltó
- Magas extraárak
|
Tetszik neked a megújult Audi A6? Értékeld 1-től 10-ig!
Tetszik neked a megújult Audi A6? Értékeld 1-től 10-ig!