Meriva, B-Max és C3 Picasso. Családi kis egyterűek, kompakt kombik helyett kínálnak alternatívát
Meriva, B-Max és C3 Picasso. Családi kis egyterűek, kompakt kombik helyett kínálnak alternatívát
Fotó megosztása:
A Meriva hátsó ajtaja hátrafelé nyílik, a B-Maxé hátratolható - izgalmas újdonság, hogy nincs B-oszlop -, a C3 Picassóé a hagyományos megoldás
A Meriva hátsó ajtaja hátrafelé nyílik, a B-Maxé hátratolható - izgalmas újdonság, hogy nincs B-oszlop -, a C3 Picassóé a hagyományos megoldás
Fotó megosztása:
Megkérdeztünk egy hamarosan háromgyermekes anyukát, melyik megoldás tetszik neki a legjobban. A végeredményen meglepődtünk
Megkérdeztünk egy hamarosan háromgyermekes anyukát, melyik megoldás tetszik neki a legjobban. A végeredményen meglepődtünk
Fotó megosztása:
Balázs és Gergő, a próbababák. Tökéletes érdektelenséggel viseltettek valamennyi ajtó iránt
Balázs és Gergő, a próbababák. Tökéletes érdektelenséggel viseltettek valamennyi ajtó iránt
Fotó megosztása:
Nekik aztán tökmindegy, milyen ajtó mögött ülnek
Nekik aztán tökmindegy, milyen ajtó mögött ülnek
Fotó megosztása:
A C3 Picasso most kapott faceliftet, hamarosan érkezik az önálló teszt az autóról. 1,6-os dízelmotorral, tágas, világos belterével, barátságos hangulatával könnyen leveszi a lábáról az apukákat, anyukákat
A C3 Picasso most kapott faceliftet, hamarosan érkezik az önálló teszt az autóról. 1,6-os dízelmotorral, tágas, világos belterével, barátságos hangulatával könnyen leveszi a lábáról az apukákat, anyukákat
Fotó megosztása:
A Picasso vásárlását csak a várható nagy értékvesztés miatt célszerű kétszer is megfontolni újonnan
A Picasso vásárlását csak a várható nagy értékvesztés miatt célszerű kétszer is megfontolni újonnan
Fotó megosztása:
A célszerű dobozformát lekerekített sarkokkal, élekkel oldotta fogyaszthatóvá a Citroen. A C3 Picasso térkihasználása fantasztikus, de formája sem unalmas
A célszerű dobozformát lekerekített sarkokkal, élekkel oldotta fogyaszthatóvá a Citroen. A C3 Picasso térkihasználása fantasztikus, de formája sem unalmas
Fotó megosztása:
Ilyen egy igazi Citroen! Átlátszó kilométeróra idézi a technológiai újítások hagyományos francia szellemét, formai játékok és világos, hangulatos beltér teszi élménnyé az utazást
Ilyen egy igazi Citroen! Átlátszó kilométeróra idézi a technológiai újítások hagyományos francia szellemét, formai játékok és világos, hangulatos beltér teszi élménnyé az utazást
Fotó megosztása:
A világos kárpit nyilván érzékeny a kosszal-piszokkal járó gyermekekre, de nagyon jó hangulatot teremt
A világos kárpit nyilván érzékeny a kosszal-piszokkal járó gyermekekre, de nagyon jó hangulatot teremt
Fotó megosztása:
Hátul kis asztalkával, felette világítással kényezteti a porontyokat az Exclusive kivitelű Citroen
Hátul kis asztalkával, felette világítással kényezteti a porontyokat az Exclusive kivitelű Citroen
Fotó megosztása:
Dóri anyuka panasz nélkül kötötte be Balázs gyermeket a Picasso konvencionálisan nyíló ajtószárnya mellett
Dóri anyuka panasz nélkül kötötte be Balázs gyermeket a Picasso konvencionálisan nyíló ajtószárnya mellett
Fotó megosztása:
Nem csak dízellel spórolhat a Picasso-tulaj: az 1,4-es és az 1,6-os benzinest is kínálják gyárilag gázüzeműre alakítva itthon a Citroen-kereskedők
Nem csak dízellel spórolhat a Picasso-tulaj: az 1,4-es és az 1,6-os benzinest is kínálják gyárilag gázüzeműre alakítva itthon a Citroen-kereskedők
Fotó megosztása:
A Meriva nagy csinnadrattával vezette be a 2010-es modellévben a Merivát, kis egyterűjét öngyilkos-, avagy szekrényajtajaival
A Meriva nagy csinnadrattával vezette be a 2010-es modellévben a Merivát, kis egyterűjét öngyilkos-, avagy szekrényajtajaival
Fotó megosztása:
A formát szokni kell, nagyon megbontja a harmóniát a hátsó ajtóknál letörő övvonal
A formát szokni kell, nagyon megbontja a harmóniát a hátsó ajtóknál letörő övvonal
Fotó megosztása:
Praktikus, jól variálható belterével a Meriva használja ki leginkább az egyterű műfaj lehetőségeit
Praktikus, jól variálható belterével a Meriva használja ki leginkább az egyterű műfaj lehetőségeit
Fotó megosztása:
A Meriva sofőrülésében találtuk a trióban a legingerszegényebb környezetet
A Meriva sofőrülésében találtuk a trióban a legingerszegényebb környezetet
Fotó megosztása:
Kemény tömésű, jellegzetesen német ízlés szerinti székek várják az utasokat
Kemény tömésű, jellegzetesen német ízlés szerinti székek várják az utasokat
Fotó megosztása:
Négyülésesként hat igazán tágasnak a Meriva; a hátsó traktus két külön kis birodalmat kínál a két gyereknek
Négyülésesként hat igazán tágasnak a Meriva; a hátsó traktus két külön kis birodalmat kínál a két gyereknek
Fotó megosztása:
A Merivába bepakolni a gyerekülést annyiban volt más a Citroenhez képest, hogy az ajtó a másik irányban volt útban
A Merivába bepakolni a gyerekülést annyiban volt más a Citroenhez képest, hogy az ajtó a másik irányban volt útban
Fotó megosztása:
A picike, 1,2 literes Fiat-dízel 95 lóerős verziója talán a legharmonikusabb társítás a Merivához. Az 1,7-es dízel nem igazán jó konstrukció, a benzinesek szomjasak
A picike, 1,2 literes Fiat-dízel 95 lóerős verziója talán a legharmonikusabb társítás a Merivához. Az 1,7-es dízel nem igazán jó konstrukció, a benzinesek szomjasak
Fotó megosztása:
A Ford igazi német humorral a nem létező B-oszlopról nevezte el új kis egyterűjét, a B-Maxot
A Ford igazi német humorral a nem létező B-oszlopról nevezte el új kis egyterűjét, a B-Maxot
Fotó megosztása:
Profilból meglepően hasonlít a Merivára, csak a kilincs meghúzásakor tárul fel az igazi különbség
Profilból meglepően hasonlít a Merivára, csak a kilincs meghúzásakor tárul fel az igazi különbség
Fotó megosztása:
A B-Max utastere tűnik a legszűkebbnek, csomagtere a legkisebb a trióból
A B-Max utastere tűnik a legszűkebbnek, csomagtere a legkisebb a trióból
Fotó megosztása:
A Ford az első Focus óta a vezetési élménnyel csábítja a dinamikusabb apukákat; a B-Max volt a leginkább driver's car a trióból
A Ford az első Focus óta a vezetési élménnyel csábítja a dinamikusabb apukákat; a B-Max volt a leginkább driver's car a trióból
Fotó megosztása:
Szokni kell, hogy nyitott ajtóknál nincs az ülés mellett semmi. Az üléshez rögzített öv becsatolása nem is biztos, hogy megszokható, kényelmetlen
Szokni kell, hogy nyitott ajtóknál nincs az ülés mellett semmi. Az üléshez rögzített öv becsatolása nem is biztos, hogy megszokható, kényelmetlen
Fotó megosztása:
Hátul semmi trükk: fix az ülőlap és a támlák dőlésszöge sem állítható
Hátul semmi trükk: fix az ülőlap és a támlák dőlésszöge sem állítható
Fotó megosztása:
Fotózni ebben lehet legjobban egy családot, de praktikumban a B-Max elmarad a Meriva és a Picasso mögött
Fotózni ebben lehet legjobban egy családot, de praktikumban a B-Max elmarad a Meriva és a Picasso mögött
Fotó megosztása:
Az egyliteres turbós benzinmotor vagy az 1,6 literes PSA dízel ajánlható jó szívvel a Fordhoz
Az egyliteres turbós benzinmotor vagy az 1,6 literes PSA dízel ajánlható jó szívvel a Fordhoz
Fotó megosztása:
A Picasso csomagtere 385 literes, jól pakolható, és benne van a más Citroen modellekből is ismert zseniális találmány, a kivehető, zseblámpaként használható világítótest is
A Picasso csomagtere 385 literes, jól pakolható, és benne van a más Citroen modellekből is ismert zseniális találmány, a kivehető, zseblámpaként használható világítótest is
Fotó megosztása:
A másik két kocsinál 20 centivel hosszabb Meriva csomagtartója legnagyobb, 400 literes
A másik két kocsinál 20 centivel hosszabb Meriva csomagtartója legnagyobb, 400 literes
Fotó megosztása:
A B-Max csupán 318 literes csomagtartót kínál
A B-Max csupán 318 literes csomagtartót kínál
Fotó megosztása:
Mindhárom autónak megvan a maga varázsa; az ajtók különböző működése viszont a gyakorlati próba eredménye alapján nem jelent számottevő különbséget, előnyt vagy hátrányt a hétköznapokban
Mindhárom autónak megvan a maga varázsa; az ajtók különböző működése viszont a gyakorlati próba eredménye alapján nem jelent számottevő különbséget, előnyt vagy hátrányt a hétköznapokban
Fotó megosztása: