Művészi Mercedes
Elsőként az aerodinamikai készlet szúrhat szemet az ART által újragondolt szabadidőautón, amiből a kocsi szinte minden porcikájára jutott néhány elem. Változtattak a fényszórókon is, rögtön kétféle xenon, illetve halogén összeállítást is ajánlanak a gyáriak helyett.

Hátul a feltűnő, négy darabos, krómozott és rozsdamentes acélból készült kipufogó arzenál uralja a képet, amelyek 80 milliméteres átmérővel riogatják az autó mögött közlekedőket. A megfelelő hanghatásokról oldalanként külön-külön hangtompító gondoskodik.

De nem minden a külső, ezért a motortérben is történtek változtatások. Az ML 350-hez és az ML 500-hoz is ajánlanak kompresszoros megoldásokat. A kisebb motor így 272-ről 380 lovasra izmosodik, míg a nagyobb 500 lóerőt teljesít a műtét után. Nem kell elkeseredni a 280, 320, 420 CDI motorral felszerelt ML-ek gazdáinak sem, hiszen a gyár dízelekhez is kínál plusz erőt. Átalakítás után átlagosan 20 százalékkal teljesítenek többet a dízelek a gyári értékeknél.

Elektronikusan szabályozott felfüggesztést is kapott az ART ML átirata. Az AIRMATIC rendszer 35 milliméterrel engedi közelebb az aszfalthoz az autó hasát. Különféle kidolgozású, könnyűfémből készült felniket is kínál a tuningcég a Mercedes óriásához, 18 colos mérettől egészen a 22 colos, extra kivitelű malomkerékig.

Az utasteret luxusminőségű anyagokkal borították. Van egzotikus fa, Alcantara, bőr, és bársony egyaránt. Akinek nem elég jó a gyári kormánykerék, az különlegesen ergonómikus kivitelű, bőrrel-fával kombinált kormányok közül is válogathat.