Már júniusban láthatjuk a hivatalos képeket, de várhatóan csak a szeptemberi Párizsi Autószalonon tartják a Daewoo első önálló terepjárójának világpremierjét. Az autó most még C100 kódnéven fut, végleges neve nem ismert, mivel a Scope név csak a tanulmányautón szerepelt.
Alig egy év alatt készült el a végleges verzió, ami azért volt lehetséges, mert a General Motors Zeta padlólemeze és a konszern többi terepjárójában található hajtáslánc kerül a Daewoo köntös alá. A Daewoo C100 egy Suzuki Grand Vitara, Toyota Rav-4 méretű terepjáró lesz. Mivel ezt az autót is olaszországi formatervező műhely szépíti, a csinos forma valószínűleg adott.
Kezdetben 2,0 és 2,5 literes benzinmotorok kerülnek a C100-asba, de 2005 első félévében ez lesz az első Daewoo, amely dízelmotort kap.
Korábban már árultak Daewoo emblémával terepjárót, miután a koreai autógyártó felvásárolta a SsangYong gyárat. A GM-Daewoo átalakuláskor azonban az új tulajdonos nem tartott igényt a SsangYong-ra.
A Daewoo terepjáró-fejlesztése eldöntheti azt a kérdést, hogy GM érdekelt-e a SsangYong megvásárlásában. Ezek után a GM valószínűleg nem kíván más márkanéven koreai terepjárót piacra dobni.