Nagy varázslatra ezúttal nem volt szükségük, hiszen szinte minden ott volt a polcon azután, hogy a műszakilag szinte teljesen azonos M5-öst már tavasszal átalakították. A megrendelő dönti el, hogy 30 vagy 60 lóerőt szeretne hozzátenni a V10-es blokk már meglévő 507-es darabszámához. Létezik egy ezeknél még drasztikusabb változat, amely 603 lóerőt tud, de az csak speciális feltételek mellett használható. Ezzel sikerült is egy vágást ejteni az ellenfélen, aki csak vacak kis 552 lóerőt tudott produkálni.
Ha valaki nem akarja, nem nyúlnak egyáltalán a kasztnihoz, maradhat a gyári is. De ki hagyná ki a lehetőséget, hogy egy DTM versenyautóra hasonlító kupéba pattanhasson? Ehhez elsődleges kellékek a látványos sárvédőszélesítések és küszöbök, persze a földig érő spoilerek és szárnyak sem maradnak ki a buliból.
Ha esetleg nem lenne elég lapos a Hamann műhelyébe beguruló kupé, kifelé jövet az új futóműnek hála már három centivel közelebb lesz az anyaföldhöz. Hogy ne csak kasztni legyen mutatós, a kerekeknek is menniük kellett. Pedig a motorsportokban sem igen használnak 18 colnál nagyobb felniket, itt meg szériában 19-es jár a kocsihoz. Na mindegy, ezek helyére 20-21 colos tárcsákat szerelnek, elöl minden esetben 255-ös gumikkal, hátulra viszont akár 325-ös abroncsok is kerülhetnek.
Ami azonban látványos, gyakran felesleges, figyelmeztet a Hamann. Ha valaki élvezni akarja a maximális végsebességet, jobb, ha legyűri a hiúságát, különben nem tud majd 320-szal hasítani.