E heti Top 10 cikkünkhöz az extralistákat böngésztük kitartóan. Az eredmény nem lepett meg: akadnak még nehezen indokolható tételek
E heti Top 10 cikkünkhöz az extralistákat böngésztük kitartóan. Az eredmény nem lepett meg: akadnak még nehezen indokolható tételek
Fotó megosztása:
Visszagurulás-gátló, Audi A4, 27 940 Ft. A kőkorszakon innen az ESP-k egyik funkciója a féknyomás megtartása pár másodpercre, emelkedőn vagy lejtőn. Az elindulást megkönnyítő megoldás egy Audi A4-hez feláras extra. Persze ez nem is egy csoffadt visszagurulás-gátló, hanem Audi hold assist. Vakulj, paraszt!
Visszagurulás-gátló, Audi A4, 27 940 Ft. A kőkorszakon innen az ESP-k egyik funkciója a féknyomás megtartása pár másodpercre, emelkedőn vagy lejtőn. Az elindulást megkönnyítő megoldás egy Audi A4-hez feláras extra. Persze ez nem is egy csoffadt visszagurulás-gátló, hanem Audi hold assist. Vakulj, paraszt!
Fotó megosztása:
Kikapcsolható utas oldali első légzsák, Volvo S80, 30 000 Ft. Mesés autó egy S80, abból is a T6 Executive 304 lóerős soros hathengeressel és összkerékhajtással. És aztán a gyomros: a listaáron 17,9 millió forintos autóban csak extraként kapcsolható ki az utas légzsákja. Az oly fényűző Citroën C1 ezt alapáron tudja. De a nagy Volvóban legalább az Isofix-csatlakozó ingyenes opció az első üléshez
Kikapcsolható utas oldali első légzsák, Volvo S80, 30 000 Ft. Mesés autó egy S80, abból is a T6 Executive 304 lóerős soros hathengeressel és összkerékhajtással. És aztán a gyomros: a listaáron 17,9 millió forintos autóban csak extraként kapcsolható ki az utas légzsákja. Az oly fényűző Citroën C1 ezt alapáron tudja. De a nagy Volvóban legalább az Isofix-csatlakozó ingyenes opció az első üléshez
Fotó megosztása:
Multifunkciós kormány, 63 500 Ft, Audi A5 Cabriolet. Hanyagul konfigurált Škoda Octavia tesztautókban szoktunk konfrontálódni az egész VW konszernre jellemző felszereltségpolitikával. A kormányról vezérelhető rádió olyan vívmány, amiért nemcsak az Elegance kivitelű Octaviákban érdemes felárat kérni, de sokkal drágább autókban is. Az Audi simán legyártja a kompresszoros, 272 lóerős A5 kabriót 15 862 250 forintért, multifunkciós kormány nélkül
Multifunkciós kormány, 63 500 Ft, Audi A5 Cabriolet. Hanyagul konfigurált Škoda Octavia tesztautókban szoktunk konfrontálódni az egész VW konszernre jellemző felszereltségpolitikával. A kormányról vezérelhető rádió olyan vívmány, amiért nemcsak az Elegance kivitelű Octaviákban érdemes felárat kérni, de sokkal drágább autókban is. Az Audi simán legyártja a kompresszoros, 272 lóerős A5 kabriót 15 862 250 forintért, multifunkciós kormány nélkül
Fotó megosztása:
Sport automata váltó, pl. BMW 435i, 66 500 Ft. A BMW-modellek nyolcfokozatú automata váltóját mér elégszer körberajongtuk, most jöjjön egy kissé pofátlan extra ZF-automatikával kapcsolatban. Alapáron ugyanis, úgy 700 ezerért, nem jár váltófül a kormány mögé. Ez az opció például a szép új 4-es BMW-hez 66 500 forintba kerül a sport automata váltóval. Nem rossz pénz két kapcsolóért
Sport automata váltó, pl. BMW 435i, 66 500 Ft. A BMW-modellek nyolcfokozatú automata váltóját mér elégszer körberajongtuk, most jöjjön egy kissé pofátlan extra ZF-automatikával kapcsolatban. Alapáron ugyanis, úgy 700 ezerért, nem jár váltófül a kormány mögé. Ez az opció például a szép új 4-es BMW-hez 66 500 forintba kerül a sport automata váltóval. Nem rossz pénz két kapcsolóért
Fotó megosztása:
Hátsó fejtámla, 90 170 Ft. (Mercedes-Benz CL 500). Néha látok az utcán alapfelszereltségű, húsz év feletti autókat hátsó fejtámla nélkül. De a Mercedes-Benz CL konfigurátorában ráakadni nonszensznek is kuriózum. Egy 38 652 400 forintos luxuskupéról beszélünk
Hátsó fejtámla, 90 170 Ft. (Mercedes-Benz CL 500). Néha látok az utcán alapfelszereltségű, húsz év feletti autókat hátsó fejtámla nélkül. De a Mercedes-Benz CL konfigurátorában ráakadni nonszensznek is kuriózum. Egy 38 652 400 forintos luxuskupéról beszélünk
Fotó megosztása:
Sebességtartó automatika, Audi A4, 96 520 Ft. Bemegy az ügyfél a szalonba, kiválaszt utazóautónak egy háromliteres, V6-os TDI-t, persze quattrót. Beikszeli a clean dieselt, hogy kevésbé szennyezze a környezetet, kimegy a sztrádára és meglepődik: 14 063 550 forintos autójában nincs tempomat
Sebességtartó automatika, Audi A4, 96 520 Ft. Bemegy az ügyfél a szalonba, kiválaszt utazóautónak egy háromliteres, V6-os TDI-t, persze quattrót. Beikszeli a clean dieselt, hogy kevésbé szennyezze a környezetet, kimegy a sztrádára és meglepődik: 14 063 550 forintos autójában nincs tempomat
Fotó megosztása:
Osztottan lehajtható hátsó üléstámla, Mercedes-Benz C-osztály, 107 950 forint. Cipekedni nem túl előkelő, de így is furcsa, hogy 13 949 630 forintért meg lehet rendelni egy összkerekes, 306 lóerős C 350-est lehajtható hátsó ülés nélkül. Elfogadnánk, ha a fix támla a Mercedes-Benznél elvi kérdés volna, mert az előkelő tulaj úgyis fizet a cuccok házhoz szállításáért. De így szimpla lehúzás
Osztottan lehajtható hátsó üléstámla, Mercedes-Benz C-osztály, 107 950 forint. Cipekedni nem túl előkelő, de így is furcsa, hogy 13 949 630 forintért meg lehet rendelni egy összkerekes, 306 lóerős C 350-est lehajtható hátsó ülés nélkül. Elfogadnánk, ha a fix támla a Mercedes-Benznél elvi kérdés volna, mert az előkelő tulaj úgyis fizet a cuccok házhoz szállításáért. De így szimpla lehúzás
Fotó megosztása:
Osztottan lehajtható hátsó üléstámla, Jaguar XF, 152 019 Ft. Hogy ne csak a német prémiummárkák spúrságán lovagoljunk, két példa a Jaguartól. Itt is feláras a 60:40 arányban lehajtható hátsó ülés. Ugye milyen elegáns ez egy 27 799 000 forintos XF-R-nél
Osztottan lehajtható hátsó üléstámla, Jaguar XF, 152 019 Ft. Hogy ne csak a német prémiummárkák spúrságán lovagoljunk, két példa a Jaguartól. Itt is feláras a 60:40 arányban lehajtható hátsó ülés. Ugye milyen elegáns ez egy 27 799 000 forintos XF-R-nél
Fotó megosztása:
Keréknyomás-ellenőrző rendszer, Jaguar XF, 179 165 Ft. 1987-ben a Porsche 959-ben még csodaszámba ment a keréknyomás-ellenőrzés. 2002-ben a Mégane II-ben is említésre méltó extra volt, mert az csak egy kompakt autó. De 2013-ban egy Jaguar XF-ben ne kelljen már egy használható Civic árát kipengetni ezért a tételért
Keréknyomás-ellenőrző rendszer, Jaguar XF, 179 165 Ft. 1987-ben a Porsche 959-ben még csodaszámba ment a keréknyomás-ellenőrzés. 2002-ben a Mégane II-ben is említésre méltó extra volt, mert az csak egy kompakt autó. De 2013-ban egy Jaguar XF-ben ne kelljen már egy használható Civic árát kipengetni ezért a tételért
Fotó megosztása:
Versenycsomag, BMW M6 Gran Coupé, 2 495 700 Ft. Ha levonunk a 20 collos felnikre egymilliót, még mindig elég vaskos az összeg 2,7 százaléknyi teljesítménytöbbletért, amennyivel az 575 lóerős verzió többet tud a normál M6-nál. A különbség alig haladja meg egy jó minőségű próbapad kétszázalékos mérési hibahatárát
Versenycsomag, BMW M6 Gran Coupé, 2 495 700 Ft. Ha levonunk a 20 collos felnikre egymilliót, még mindig elég vaskos az összeg 2,7 százaléknyi teljesítménytöbbletért, amennyivel az 575 lóerős verzió többet tud a normál M6-nál. A különbség alig haladja meg egy jó minőségű próbapad kétszázalékos mérési hibahatárát
Fotó megosztása: