10.:

Sok értelme nincs, de nem maradhatott ki a fejlődésből az összkerekes bringa sem. Értelme nincs, hajtani is jó nehéz, de lényeg, hogy van.
Bulls E45 elektromos kerékpár. Külsőre ugyan bicikliféle, tudása alapján azonban már inkább kismotor a Bulls E45-ös villanybringa. Elképesztő gyorsulásával, és 45 km/órás csúcssebességével nem mindennapi képességű járgány.

Bulls E45 elektromos kerékpár. Külsőre ugyan bicikliféle, tudása alapján azonban már inkább kismotor a Bulls E45-ös villanybringa. Elképesztő gyorsulásával, és 45 km/órás csúcssebességével nem mindennapi képességű járgány.


9.:
A legöregebb. Ez ugye valószínűleg nem a legelső kerékpár, de erről legalább van valami kép is. Az emberiség valamikor az 1820-as években érezte úgy, hogy eljött az ideje a bicikli feltalálásának. Szerencsére itt nem állt meg a fejlődés.

A legöregebb. Ez ugye valószínűleg nem a legelső kerékpár, de erről legalább van valami kép is. Az emberiség valamikor az 1820-as években érezte úgy, hogy eljött az ideje a bicikli feltalálásának. Szerencsére itt nem állt meg a fejlődés.

8.:
A leggyorsabb. Európai biciklisebesség-rekordot döntött egy holland diák: 128 kilométer/órás tempóval sikerült pedáloznia. A bringa áramvonalas, leginkább egy ufóra emlékeztető burkolatot kapott, vezetője fekve tekeri. Olyan gyorsan, hogy csak ilyen elmosódott képre futotta.

A leggyorsabb. Európai biciklisebesség-rekordot döntött egy holland diák: 128 kilométer/órás tempóval sikerült pedáloznia. A bringa áramvonalas, leginkább egy ufóra emlékeztető burkolatot kapott, vezetője fekve tekeri. Olyan gyorsan, hogy csak ilyen elmosódott képre futotta.

7.:
Plasztikbringa. A BASF e-kerékpárja több mint 20 különböző műanyagból áll. A működőképes, menetkész dizájntanulmány leginkább egy régi magasvázas kerékpárra hasonlít, felhívva a figyelmet arra, hogy az új anyagokkal már megalkotott termékek álmodhatók újra.

Plasztikbringa. A BASF e-kerékpárja több mint 20 különböző műanyagból áll. A működőképes, menetkész dizájntanulmány leginkább egy régi magasvázas kerékpárra hasonlít, felhívva a figyelmet arra, hogy az új anyagokkal már megalkotott termékek álmodhatók újra.

6.:
Egy tandembringa már önmagában is jó nagy baromság, de ha egy fekvő- és egy hagyományos bringát kereszteznek, az azért már figyelemreméltó. Hátul kormányoznak, a fekvő ember csak dolgozik.

Egy tandembringa már önmagában is jó nagy baromság, de ha egy fekvő- és egy hagyományos bringát kereszteznek, az azért már figyelemreméltó. Hátul kormányoznak, a fekvő ember csak dolgozik.

5.:
Huni-Rex monocikli. Egykerekű járgányból egész szép mennyiséget lehet összeszedni, ha idétlen járgányokat keresünk. A monociklik között különleges darab a magyar fejlesztésű, a hagyományos egykerekűnél háromszor gyorsabb, lánchajtású járgány. Ráülni ugyanolyan vacak, mint a mezei változatra.

Huni-Rex monocikli. Egykerekű járgányból egész szép mennyiséget lehet összeszedni, ha idétlen járgányokat keresünk. A monociklik között különleges darab a magyar fejlesztésű, a hagyományos egykerekűnél háromszor gyorsabb, lánchajtású járgány. Ráülni ugyanolyan vacak, mint a mezei változatra.

4.:
Kerékjáró. Ez egy kínai találmány, pedálos egykerekű, ahol a kerékben kell ülni, tekerni. Kanyarodni biztos kalandos lehet vele.

Kerékjáró. Ez egy kínai találmány, pedálos egykerekű, ahol a kerékben kell ülni, tekerni. Kanyarodni biztos kalandos lehet vele.

3.:
Sok értelme nincs, de nem maradhatott ki a fejlődésből az összkerekes bringa sem. Értelme nincs, hajtani is jó nehéz, de lényeg, hogy van.

Sok értelme nincs, de nem maradhatott ki a fejlődésből az összkerekes bringa sem. Értelme nincs, hajtani is jó nehéz, de lényeg, hogy van.

2.:
Gauswheel. Mi magyarok elég jól állunk az egy főre jutó ördögi szerkezetek feltalálásával, a bizarr külsejű Gauswheel is hazai ötlet alapján készül. Ránézésre ez is egykerekűnek tűnik, mégsem az, van neki kicsike kitámasztó kereke, egyes modelleknek pedig fékük is. Ehhez is illik fiatalnak és ügyesnek lenni.

Gauswheel. Mi magyarok elég jól állunk az egy főre jutó ördögi szerkezetek feltalálásával, a bizarr külsejű Gauswheel is hazai ötlet alapján készül. Ránézésre ez is egykerekűnek tűnik, mégsem az, van neki kicsike kitámasztó kereke, egyes modelleknek pedig fékük is. Ehhez is illik fiatalnak és ügyesnek lenni.

1.:
Egykerekű villanybringa. Ennél betegebb, kerékpárszerűtlenebb kerékpárformát még nem láttunk. A 12-16 kilométeres hatótávú szerkezet nem csak filmkellék, valóban létezik és kapható is, az egyediségéhez méltó, közel 600 ezer forintos áron. Az SBU-3V fantázianevű izé, 25 km/órás csúcssebességre képes, és 12,2 kg-ot nyom. Fék nincs rajta…

Egykerekű villanybringa. Ennél betegebb, kerékpárszerűtlenebb kerékpárformát még nem láttunk. A 12-16 kilométeres hatótávú szerkezet nem csak filmkellék, valóban létezik és kapható is, az egyediségéhez méltó, közel 600 ezer forintos áron. Az SBU-3V fantázianevű izé, 25 km/órás csúcssebességre képes, és 12,2 kg-ot nyom. Fék nincs rajta…