Két Volkswagen, két Toyota és három Ford van a világ legnagyobb darabszámban eladott autói között. Közöljük a 2013-as toplistát
Két Volkswagen, két Toyota és három Ford van a világ legnagyobb darabszámban eladott autói között. Közöljük a 2013-as toplistát
Fotó megosztása:
Két Volkswagen, két Toyota és három Ford van a világ legnagyobb darabszámban eladott autói között. Közöljük a 2013-as toplistát
Két Volkswagen, két Toyota és három Ford van a világ legnagyobb darabszámban eladott autói között. Közöljük a 2013-as toplistát
Fotó megosztása:
10. Volkswagen Polo, 725 291 db. 2009-es bemutatásával nem friss modell, de a Polo jól tartja magát az újabb konkurensekkel, köztük a 208-cal vagy a Clióval szemben
10. Volkswagen Polo, 725 291 db. 2009-es bemutatásával nem friss modell, de a Polo jól tartja magát az újabb konkurensekkel, köztük a 208-cal vagy a Clióval szemben
Fotó megosztása:
9. Honda CR-V, 726 961 db. Messze a Hondáé a világ legkeresettebb aszfaltterepjárója, a CR-V alaposan megelőzi közvetlen konkurenseit. 2013 volt az első év, amikor egy SUV be tudott kerülni a legjobb tízbe
9. Honda CR-V, 726 961 db. Messze a Hondáé a világ legkeresettebb aszfaltterepjárója, a CR-V alaposan megelőzi közvetlen konkurenseit. 2013 volt az első év, amikor egy SUV be tudott kerülni a legjobb tízbe
Fotó megosztása:
8. Chevrolet Cruze, 734 656 db. A General Motors egyetlen típusa, amely a legjobbak között szerepel. A Cruze az Egyesült Államokban, lépcsős háttal fogy kiemelkedően jól. Az európai kivonulás miatt a régiónkban népszerű kombi és az ötajtós kifejlesztése nem sokat tud hozzáadni a limuzin eredményeihez
8. Chevrolet Cruze, 734 656 db. A General Motors egyetlen típusa, amely a legjobbak között szerepel. A Cruze az Egyesült Államokban, lépcsős háttal fogy kiemelkedően jól. Az európai kivonulás miatt a régiónkban népszerű kombi és az ötajtós kifejlesztése nem sokat tud hozzáadni a limuzin eredményeihez
Fotó megosztása:
7. Ford Fiesta, 735 299 db. Évek óta biztos helye van a Fiestának az élbolyban. A kisautó sikerével a Ford az egyetlen márka, amelynek három autója is bekerült a Top 10-be
7. Ford Fiesta, 735 299 db. Évek óta biztos helye van a Fiestának az élbolyban. A kisautó sikerével a Ford az egyetlen márka, amelynek három autója is bekerült a Top 10-be
Fotó megosztása:
6. Toyota Camry, 791 815 db. 2013-ban utolsó évét taposta az aktuális Camry, ami alig hagyott nyomot a keresleten. A japán autók amerikai hódításának szimbóluma csupán egy százalékkal maradt el a korábbi évi eredményektől. A Camry Atara egy ausztrál különkiadás
6. Toyota Camry, 791 815 db. 2013-ban utolsó évét taposta az aktuális Camry, ami alig hagyott nyomot a keresleten. A japán autók amerikai hódításának szimbóluma csupán egy százalékkal maradt el a korábbi évi eredményektől. A Camry Atara egy ausztrál különkiadás
Fotó megosztása:
5. VW Golf, 824 629 db. Rendesen meglódultak a tavalyi Év Autójának értékesítései. Ha a Jettát és kínai leszármazottait a Golffal egy kalap alá vennénk, a dobogó első helyén állhatna, de a Volkswagen-konszern külön számítja az egy modellcsaládba tartozó kompakt autókat
5. VW Golf, 824 629 db. Rendesen meglódultak a tavalyi Év Autójának értékesítései. Ha a Jettát és kínai leszármazottait a Golffal egy kalap alá vennénk, a dobogó első helyén állhatna, de a Volkswagen-konszern külön számítja az egy modellcsaládba tartozó kompakt autókat
Fotó megosztása:
4. Hyundai Elantra, 861 417. A Hyundai-Kia konszern nem hivatalos, de stratégiai célja megelőzni a Toyotát. Az Ázsiában, a Közel-Keleten és Észak-Amerikában létfontosságú szedánok versenyében az Elantra jól áll, de a Corollát nem sikerült lenyomnia. Az Európában i30-ként ismert modellből más országokban a ferdehátú mellett van kupé is
4. Hyundai Elantra, 861 417. A Hyundai-Kia konszern nem hivatalos, de stratégiai célja megelőzni a Toyotát. Az Ázsiában, a Közel-Keleten és Észak-Amerikában létfontosságú szedánok versenyében az Elantra jól áll, de a Corollát nem sikerült lenyomnia. Az Európában i30-ként ismert modellből más országokban a ferdehátú mellett van kupé is
Fotó megosztása:
3. Ford F-sorozat, 897 445 db. Idén év elején az alumínium vázas új modelltől volt hangos a sajtó, de a dobogóra az előd állhat fel. Az amerikai gazdasági fellendülés, benne a pickuppal dolgozó építőbrigádok autóigénye, jócskán megdobta az F-széria előző évi forgalmát. Muszáj volt ezt a képet berakni
3. Ford F-sorozat, 897 445 db. Idén év elején az alumínium vázas új modelltől volt hangos a sajtó, de a dobogóra az előd állhat fel. Az amerikai gazdasági fellendülés, benne a pickuppal dolgozó építőbrigádok autóigénye, jócskán megdobta az F-széria előző évi forgalmát. Muszáj volt ezt a képet berakni
Fotó megosztása:
2. Ford Focus, 1 107 253 db. A Corolla-Auris pároson kívül a Focus az egyetlen modellcsalád, amelyből sikerült egymilliónál többet eladnia gyártójának. A Focus megőrizte 2012-es második helyét, részben a Kínában árult elődmodellnek köszönhetően
2. Ford Focus, 1 107 253 db. A Corolla-Auris pároson kívül a Focus az egyetlen modellcsalád, amelyből sikerült egymilliónál többet eladnia gyártójának. A Focus megőrizte 2012-es második helyét, részben a Kínában árult elődmodellnek köszönhetően
Fotó megosztása:
1. Toyota Corolla 1 245 404 db. Nemrég a Ford, majd a Toyota PR-munkatársai is büszkén trombitálták világgá, hogy az ő autójuk a legelső. Az adatok nem véglegesek ugyan, de ismét a japán márkáé a dicsőség. 2012-höz képest tavaly a Corolla-értékesítések 10 százalékkal nőttek
1. Toyota Corolla 1 245 404 db. Nemrég a Ford, majd a Toyota PR-munkatársai is büszkén trombitálták világgá, hogy az ő autójuk a legelső. Az adatok nem véglegesek ugyan, de ismét a japán márkáé a dicsőség. 2012-höz képest tavaly a Corolla-értékesítések 10 százalékkal nőttek
Fotó megosztása: