Toyota Supra Turbo - Gyárilag egész vállalható méretű és formájú szárnnyal gyártották az autót. 1993-ban hallhattuk először üvölteni az utakon.
Toyota Supra Turbo - Gyárilag egész vállalható méretű és formájú szárnnyal gyártották az autót. 1993-ban hallhattuk először üvölteni az utakon.
Fotó megosztása:
Bugatti Veyron - A Bugattin nem csupán a száguldáshoz nyújt segítséget a hátsó légterelő, hanem ha 200 fölött kezd intenzív fékezésbe a vezető, akkor 0,4 másodperc alatt 55 fokos szögbe fordulva a levegőnek feszülve fékként is működik.
Bugatti Veyron - A Bugattin nem csupán a száguldáshoz nyújt segítséget a hátsó légterelő, hanem ha 200 fölött kezd intenzív fékezésbe a vezető, akkor 0,4 másodperc alatt 55 fokos szögbe fordulva a levegőnek feszülve fékként is működik.
Fotó megosztása:
Porsche 911 GT3 - A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra, és 300-nál majdnem másfél mázsányi leszorító erőt termel a rafinált hátsó szárnyszerkezete.
Porsche 911 GT3 - A 911 GT3 képes 3,5 másodperc alatt elérni a 100 km/órás tempót. Legnagyobb sebessége 315 km/óra, és 300-nál majdnem másfél mázsányi leszorító erőt termel a rafinált hátsó szárnyszerkezete.
Fotó megosztása:
Subaru WRX STI - A vasalódeszka-verseny nem lehet teljes a Subaru nélkül. A hörgő motor, a négykerék-hajtás mellett ez is hozzátartozik az autóról kialakult képhez.
Subaru WRX STI - A vasalódeszka-verseny nem lehet teljes a Subaru nélkül. A hörgő motor, a négykerék-hajtás mellett ez is hozzátartozik az autóról kialakult képhez.
Fotó megosztása:
Audi TT - Aprócska, szolid szárnyát csak szükség esetén dugja ki az Audi TT. Hogy a legújabb változatban mekkora szükség van rá, nem tudjuk, de az első generációs TT-k hajlamosak voltak szárnyak nélkül elszállni.
Audi TT - Aprócska, szolid szárnyát csak szükség esetén dugja ki az Audi TT. Hogy a legújabb változatban mekkora szükség van rá, nem tudjuk, de az első generációs TT-k hajlamosak voltak szárnyak nélkül elszállni.
Fotó megosztása:
BMW 3,0 CSL - A bajorok is feltúrtak egy óriási, hatalmas vasalódeszkát, amit autóra lehet biggyeszteni. A BMW CSL nyerte meg a rátétet. Aki újonnan vette az autót, annak nem kellett a szárnyakkal parádéznia, de azok jártak az autóhoz. Ha a tulaj akarta, akkor persze felszerelték neki.
BMW 3,0 CSL - A bajorok is feltúrtak egy óriási, hatalmas vasalódeszkát, amit autóra lehet biggyeszteni. A BMW CSL nyerte meg a rátétet. Aki újonnan vette az autót, annak nem kellett a szárnyakkal parádéznia, de azok jártak az autóhoz. Ha a tulaj akarta, akkor persze felszerelték neki.
Fotó megosztása:
Ford Sierra RS Cosworth – A bálnafarok méretű, idétlen légterelő tette igazán elrettentővé a hátsó és összkerék-hajtással is készülő Sierra Cosworth külsejét. Motorja 204 és 220 és 224 lóerős kivitelben volt elérhető.
Ford Sierra RS Cosworth – A bálnafarok méretű, idétlen légterelő tette igazán elrettentővé a hátsó és összkerék-hajtással is készülő Sierra Cosworth külsejét. Motorja 204 és 220 és 224 lóerős kivitelben volt elérhető.
Fotó megosztása:
Lamborghini Countach - A középmotoros olasz szupersportkocsit 1974 és 90 között gyártották. A kétajtós, szögletes formákból összeépített jószág 355 és 746 lóerő közötti V12-es motorokkal volt kapható. Összesen 2042 darabot gyártottak belőle 16 éves pályafutása alatt.
Lamborghini Countach - A középmotoros olasz szupersportkocsit 1974 és 90 között gyártották. A kétajtós, szögletes formákból összeépített jószág 355 és 746 lóerő közötti V12-es motorokkal volt kapható. Összesen 2042 darabot gyártottak belőle 16 éves pályafutása alatt.
Fotó megosztása:
Lamborghini Veneo - A Veneo 6,5 literes, V12-es motor 750 lóereje brutálisan gyorsul, 2,8 másodperc alatt százon van. 355 km/h-s végsebességét biztos sokan kipróbálnák, de csak kevesen fogják, mert az autóból összesen négy darab készül.
Lamborghini Veneo - A Veneo 6,5 literes, V12-es motor 750 lóereje brutálisan gyorsul, 2,8 másodperc alatt százon van. 355 km/h-s végsebességét biztos sokan kipróbálnák, de csak kevesen fogják, mert az autóból összesen négy darab készül.
Fotó megosztása:
Plymouth Superbird - A fura formát annak köszönheti az autó, hogy egyike volt az első olyan modelleknek, amelyeket szélcsatornában próbáltak minél áramvonalasabbra faragni. A hátra épített elképesztő mérető szárnyat más nem is magyarázhatja, csak valami félreértelmezett áramlástani egyenlet. Az 1970-es Plymouth Superbird háromféle motorral készült, 375, 390 és 425 lóerővel. Utóbbiból utcai használatra mindössze 100 darabot készítettek.
Plymouth Superbird - A fura formát annak köszönheti az autó, hogy egyike volt az első olyan modelleknek, amelyeket szélcsatornában próbáltak minél áramvonalasabbra faragni. A hátra épített elképesztő mérető szárnyat más nem is magyarázhatja, csak valami félreértelmezett áramlástani egyenlet. Az 1970-es Plymouth Superbird háromféle motorral készült, 375, 390 és 425 lóerővel. Utóbbiból utcai használatra mindössze 100 darabot készítettek.
Fotó megosztása: