Cindy Crawford anyajegye, Sophia Loren dekoltázsa, Jennifer Lawrence mosolya, Kim Kardashian ülepe: női bájak, amik örökre beégnek a férfiak agyába. Az autóiparból kerestünk műszerfalakat, amik hasonlóan örökre emlékezetesek maradnak, ha valaki történetesen megrögzött autóbuzi -mint például mi, itt a Vezessnél. Hogy egy kis játék is legyen a dologban: tessen szíves lenni a kedves olvasó először megnézni a képet, és kitalálni, melyik kocsiról van szó! (Ha nem megy, ott a képaláírás.) Sikerül mindet felismerni? A fenti műszerfalhoz tartozó autó például megvan? Nem? Nos, az egy…

9
Ez nem nehéz, egy Alfa 156. Azért került be a listánkba, mert a csőszerű műszerkialakításokkal nagyon izgalmas divathullámot indított az Alfa 1997-ben
10
... Maserati Boomerang tanulmányautóé, 1971-ből. A Torinói Autószalonon kiállított példány egy mozgásképtelen makett volt, de később utcai forgalomba engedett, vizsgás Boomerang prototípus is készült, ha szériaautó nem is lett belőle soha

10
… Maserati Boomerang tanulmányautóé, 1971-ből. A Torinói Autószalonon kiállított példány egy mozgásképtelen makett volt, de később utcai forgalomba engedett, vizsgás Boomerang prototípus is készült, ha szériaautó nem is lett belőle soha


9
Ez nem nehéz, egy Alfa 156. Azért került be a listánkba, mert a csőszerű műszerkialakításokkal nagyon izgalmas divathullámot indított az Alfa 1997-ben

9
Ez nem nehéz, egy Alfa 156. Azért került be a listánkba, mert a csőszerű műszerkialakításokkal nagyon izgalmas divathullámot indított az Alfa 1997-ben


8
Kívül-belül egyaránt nagyot ütött a Golf-kategóriában az Európának szánt Honda Civic, a típus nyolcadik generációja, 2006-ban

8
Kívül-belül egyaránt nagyot ütött a Golf-kategóriában az Európának szánt Honda Civic, a típus nyolcadik generációja, 2006-ban


7
Ez pedig az Issigonis-féle ős-Mini, ami 1959-ben még tényleg kicsi is volt, nem csak úgy hívták. Elegáns és végtelenül egyszerű egyszerre, ráadásul meglepően jó a helykínálat a picike kabinban

7
Ez pedig az Issigonis-féle ős-Mini, ami 1959-ben még tényleg kicsi is volt, nem csak úgy hívták. Elegáns és végtelenül egyszerű egyszerre, ráadásul meglepően jó a helykínálat a picike kabinban


6
Tulajdonképpen teljesen átlagos részegységekből rakta össze ezt a műszerfalat a Fiat 1998-ban. Kívül-belül igazi love-it-or-hate-it (szereted vagy gyűlölöd) autó a Multipla, a tulajdonosok szerint pont az első látásra fura ergonómia az egyik erőssége a különleges hatszemélyes kompakt egyterűnek. Vagy minek.

6
Tulajdonképpen teljesen átlagos részegységekből rakta össze ezt a műszerfalat a Fiat 1998-ban. Kívül-belül igazi love-it-or-hate-it (szereted vagy gyűlölöd) autó a Multipla, a tulajdonosok szerint pont az első látásra fura ergonómia az egyik erőssége a különleges hatszemélyes kompakt egyterűnek. Vagy minek.


5
Mintha egy kézifúróra feszítették volna a karimát az 1985-ös Subaru XT-ben. A kormány annyira fura, hogy első pillantásra fel se tűnik a digitális műszeregység, a fura váltókar vagy a még furább belső kilincs

5
Mintha egy kézifúróra feszítették volna a karimát az 1985-ös Subaru XT-ben. A kormány annyira fura, hogy első pillantásra fel se tűnik a digitális műszeregység, a fura váltókar vagy a még furább belső kilincs


4
Bár ezen a műszerfalon még embléma sincs, azonnal felismerni az egykori márka-stíljegyről, az egyküllős (na jó, legyen másfél) kormányról, hogy ez egy Citroën. Méghozzá a CX, 1974-ből. Nincs bajuszkapcsoló, ujjheggyel elérhető billenőkapcsolókkal helyettesítették őket

4
Bár ezen a műszerfalon még embléma sincs, azonnal felismerni az egykori márka-stíljegyről, az egyküllős (na jó, legyen másfél) kormányról, hogy ez egy Citroën. Méghozzá a CX, 1974-ből. Nincs bajuszkapcsoló, ujjheggyel elérhető billenőkapcsolókkal helyettesítették őket


3
Ez bizony egy szoci autó, méghozzá német: a púpos Wartburgokban (311-es) volt az első gyártási években (1956-tól) ilyen hülye, vigyorgós kormány. A valódi fabetét megvan az ajtóbelsőn?

3
Ez bizony egy szoci autó, méghozzá német: a púpos Wartburgokban (311-es) volt az első gyártási években (1956-tól) ilyen hülye, vigyorgós kormány. A valódi fabetét megvan az ajtóbelsőn?


2
A stílus, a kor mintha hasonlítana a Wartburgéhoz, pedig ez a kocsi egy 1948-as amerikai gép, egy Tucker. Az utas előtt nemhogy légzsák nincs, de más se, viszont remekül hozzáfér a felé fordított rádióhoz

2
A stílus, a kor mintha hasonlítana a Wartburgéhoz, pedig ez a kocsi egy 1948-as amerikai gép, egy Tucker. Az utas előtt nemhogy légzsák nincs, de más se, viszont remekül hozzáfér a felé fordított rádióhoz

 
1
Nem munkagép, nem nyergesvontató, nem traktor: a gombok-kapcsolók közé szorított vezetőülés egy polgári Hummeré, a H1-es modellé, 1992-ből. A kívülről hatalmas kocsiban a  magasra emelt váltó, kardán és difi miatt igen szűk a hely. Hiába a bőr és a sportos kormány, a műszerfalról ordít, hogy nem polgári felhasználásra tervezték

1
Nem munkagép, nem nyergesvontató, nem traktor: a gombok-kapcsolók közé szorított vezetőülés egy polgári Hummeré, a H1-es modellé, 1992-ből. A kívülről hatalmas kocsiban a magasra emelt váltó, kardán és difi miatt igen szűk a hely. Hiába a bőr és a sportos kormány, a műszerfalról ordít, hogy nem polgári felhasználásra tervezték


0
Játékon kívül, hisz ezt mindenki felismerni: íme, KITT, azaz a Knight Industries TwoThousand csodálatos műszerfala. Turbo Boost gombbal és apró CRT-monitorokkal, 1982-ből - ekkor indult a Knight Rider sorozat

0
Játékon kívül, hisz ezt mindenki felismerni: íme, KITT, azaz a Knight Industries TwoThousand csodálatos műszerfala. Turbo Boost gombbal és apró CRT-monitorokkal, 1982-ből – ekkor indult a Knight Rider sorozat