9
Ez nem nehéz, egy Alfa 156. Azért került be a listánkba, mert a csőszerű műszerkialakításokkal nagyon izgalmas divathullámot indított az Alfa 1997-ben
9
Ez nem nehéz, egy Alfa 156. Azért került be a listánkba, mert a csőszerű műszerkialakításokkal nagyon izgalmas divathullámot indított az Alfa 1997-ben
Fotó megosztása:
8
Kívül-belül egyaránt nagyot ütött a Golf-kategóriában az Európának szánt Honda Civic, a típus nyolcadik generációja, 2006-ban
8
Kívül-belül egyaránt nagyot ütött a Golf-kategóriában az Európának szánt Honda Civic, a típus nyolcadik generációja, 2006-ban
Fotó megosztása:
4
Bár ezen a műszerfalon még embléma sincs, azonnal felismerni az egykori márka-stíljegyről, az egyküllős (na jó, legyen másfél) kormányról, hogy ez egy Citroën. Méghozzá a CX, 1974-ből. Nincs bajuszkapcsoló, ujjheggyel elérhető billenőkapcsolókkal helyettesítették őket
4
Bár ezen a műszerfalon még embléma sincs, azonnal felismerni az egykori márka-stíljegyről, az egyküllős (na jó, legyen másfél) kormányról, hogy ez egy Citroën. Méghozzá a CX, 1974-ből. Nincs bajuszkapcsoló, ujjheggyel elérhető billenőkapcsolókkal helyettesítették őket
Fotó megosztása:
1
Nem munkagép, nem nyergesvontató, nem traktor: a gombok-kapcsolók közé szorított vezetőülés egy polgári Hummeré, a H1-es modellé, 1992-ből. A kívülről hatalmas kocsiban a magasra emelt váltó, kardán és difi miatt igen szűk a hely. Hiába a bőr és a sportos kormány, a műszerfalról ordít, hogy nem polgári felhasználásra tervezték
1
Nem munkagép, nem nyergesvontató, nem traktor: a gombok-kapcsolók közé szorított vezetőülés egy polgári Hummeré, a H1-es modellé, 1992-ből. A kívülről hatalmas kocsiban a magasra emelt váltó, kardán és difi miatt igen szűk a hely. Hiába a bőr és a sportos kormány, a műszerfalról ordít, hogy nem polgári felhasználásra tervezték
Fotó megosztása:
0
Játékon kívül, hisz ezt mindenki felismerni: íme, KITT, azaz a Knight Industries TwoThousand csodálatos műszerfala. Turbo Boost gombbal és apró CRT-monitorokkal, 1982-ből - ekkor indult a Knight Rider sorozat
0
Játékon kívül, hisz ezt mindenki felismerni: íme, KITT, azaz a Knight Industries TwoThousand csodálatos műszerfala. Turbo Boost gombbal és apró CRT-monitorokkal, 1982-ből - ekkor indult a Knight Rider sorozat
Fotó megosztása:
Vannak ergonomikus műszerfalak, vannak szépek, vannak sportosak. Meg van tíz olyan, ami szerintünk a legtutibb, amit eddig valaha készített az autóipar.
Vannak ergonomikus műszerfalak, vannak szépek, vannak sportosak. Meg van tíz olyan, ami szerintünk a legtutibb, amit eddig valaha készített az autóipar.
Fotó megosztása:
10
... Maserati Boomerang tanulmányautóé, 1971-ből. A Torinói Autószalonon kiállított példány egy mozgásképtelen makett volt, de később utcai forgalomba engedett, vizsgás Boomerang prototípus is készült, ha szériaautó nem is lett belőle soha
10
... Maserati Boomerang tanulmányautóé, 1971-ből. A Torinói Autószalonon kiállított példány egy mozgásképtelen makett volt, de később utcai forgalomba engedett, vizsgás Boomerang prototípus is készült, ha szériaautó nem is lett belőle soha
Fotó megosztása:
7
Ez pedig az Issigonis-féle ős-Mini, ami 1959-ben még tényleg kicsi is volt, nem csak úgy hívták. Elegáns és végtelenül egyszerű egyszerre, ráadásul meglepően jó a helykínálat a picike kabinban
7
Ez pedig az Issigonis-féle ős-Mini, ami 1959-ben még tényleg kicsi is volt, nem csak úgy hívták. Elegáns és végtelenül egyszerű egyszerre, ráadásul meglepően jó a helykínálat a picike kabinban
Fotó megosztása:
6
Tulajdonképpen teljesen átlagos részegységekből rakta össze ezt a műszerfalat a Fiat 1998-ban. Kívül-belül igazi love-it-or-hate-it (szereted vagy gyűlölöd) autó a Multipla, a tulajdonosok szerint pont az első látásra fura ergonómia az egyik erőssége a különleges hatszemélyes kompakt egyterűnek. Vagy minek.
6
Tulajdonképpen teljesen átlagos részegységekből rakta össze ezt a műszerfalat a Fiat 1998-ban. Kívül-belül igazi love-it-or-hate-it (szereted vagy gyűlölöd) autó a Multipla, a tulajdonosok szerint pont az első látásra fura ergonómia az egyik erőssége a különleges hatszemélyes kompakt egyterűnek. Vagy minek.
Fotó megosztása:
5
Mintha egy kézifúróra feszítették volna a karimát az 1985-ös Subaru XT-ben. A kormány annyira fura, hogy első pillantásra fel se tűnik a digitális műszeregység, a fura váltókar vagy a még furább belső kilincs
5
Mintha egy kézifúróra feszítették volna a karimát az 1985-ös Subaru XT-ben. A kormány annyira fura, hogy első pillantásra fel se tűnik a digitális műszeregység, a fura váltókar vagy a még furább belső kilincs
Fotó megosztása:
2
A stílus, a kor mintha hasonlítana a Wartburgéhoz, pedig ez a kocsi egy 1948-as amerikai gép, egy Tucker. Az utas előtt nemhogy légzsák nincs, de más se, viszont remekül hozzáfér a felé fordított rádióhoz
2
A stílus, a kor mintha hasonlítana a Wartburgéhoz, pedig ez a kocsi egy 1948-as amerikai gép, egy Tucker. Az utas előtt nemhogy légzsák nincs, de más se, viszont remekül hozzáfér a felé fordított rádióhoz
Fotó megosztása:
3
Ez bizony egy szoci autó, méghozzá német: a púpos Wartburgokban (311-es) volt az első gyártási években (1956-tól) ilyen hülye, vigyorgós kormány. A valódi fabetét megvan az ajtóbelsőn?
3
Ez bizony egy szoci autó, méghozzá német: a púpos Wartburgokban (311-es) volt az első gyártási években (1956-tól) ilyen hülye, vigyorgós kormány. A valódi fabetét megvan az ajtóbelsőn?
Fotó megosztása: